Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan få basilikumplanten til å leve?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 11:36   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få basilikum planten til å leve?

Den vil ikke ha det trekkfult og den vil ha det lyst uten at den skal stå i direkte sollys og den trenger å ha det jevnt fuktig. Ikke tørke ut og ikke druknes.

Jeg planter basilikumen ut i en stor urne om sommeren, har funnet meg et lite område på verandaen som oppfyller basilikumens krav og den vokser og trives og blir rett og slett enorm.

Jeg har større problemer med koriander. Hvordan får man den til å overleve etter at man har begynt å bruke av den. Jeg har nemlig gjort det samme som med basilikumen, plantet den ut. Den blir stor og flott, men så snart jeg er å henter meg blader fra den så dør resten av planten.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.