|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har et problem med sparking i bilen ...Jenta på 2,5 år sitter i bakovervendt bilstol, og der sitter hun godt. Problemet er at hun sparker storesøstra si som sitter i nabosetet, fremovervendt, og hun sparker ganske så hardt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Noen jeg kjenner kjøpte bil med ekstra seter, og hadde en unge på hver side, ingen sete i midten, og ett sete lengre bak. Da ble det slutt på slossingen.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Jeg vet ikke hvilken bil du har, men en god løsning er jo å koble ut airbagen dersom det går. Kontakt ditt verksted og hør. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Det har vi også hatt mange runder på - den i midten får utrolig "bra" radius med beina sine. |
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Problem med sparking og slossing blir omtrent borte hvis man fjerner airbag foran og tar et barn foran og et bak. Så her i huset tror jeg nesten vi må revurdere tanken på fler, for mor takler ikke lange kjøreturer med hyl og skrik, tålmodighet er ikke en dyd, det er en bragd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Ha på sko med skolisser og knyt dem sammen kanskje?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...
|
|
|
#10 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Jepp, en slik bil har vi også. En gang gikk det så langt at jeg stoppet og tok mellomste ut av bilen og satte henne på en bussholdeplass. Da jeg begynte å gå mot bilen uten henne, skjønte hun at NÅ var det nok og at hun måtte gi seg. Etter det var hun som en drøm. Litt drastisk tiltak, men den hendelsen husket både hun og storebroren i lang tid etterpå.
|
|
|
#11 |
|
...
Vår bil er også sånn.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, vår bil er sånn ganske ofte, men av og til må vi fram litt fortere enn det oppførselen til de tre "englene" tillater. Ikke er det særlig ok å vrenge til siden på motorveiene i Tyskland hvert annet minutt heller |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...En venninne av meg hadde samme problem (ja, en venninne, ikke en metafor...
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Vår bil bråstopper (riktignok gjerne på busstopp og andre passende bråstopp-steder), og så blir det inndraging av priviligier asap. Det funker som bare fy.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg er glad jeg ikke kjører BAK slike biler jeg da
|
![]() |
|
|