|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Åndelighet og personlig erfaringJeg synes ofte jeg leser om folk som ikke tror på annet mellom himmel og jord, enn det som kan vitenskapelig bevises og måles, men som opplever noe uforklarlig og dermed blir usikker på sitt standpunkt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaring.
Joda. Det har både de troende og de ikke-troende. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åndelighet og personlig erfaring.Jeg tror på mer enn det som kan vitenskapelig bevises.
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Du har nok bare ikke opplevd noe så merkelig at du ikke har klart å forklare det enda. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringJeg hadde tenkt jeg skulle skrive et dypt og åndelig svar i denne tråden, men jeg blir så satt ut av avataren til Pio at jeg gir opp. Den er uforklarlig og jeg hevder hardnakket at slike menn ikke eksisterer.
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaring
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg synes de ser litt åndelige ut der de sitter. Kanskje de gruppe-mediterer? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringJa, har hatt lyst til å si noe om avataren til Pio jeg også. Det er nok et par kjernekarer.
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringDet nærmeste jeg kommer noe uforklarlig er et par episoder med småfolket som har lånt av lekene til Storebror noen uker, for så å putte dem pent tilbake på plass etter en stund.
|
|
|
#16 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åndelighet og personlig erfaringJeg er kanskje ikke den rette til å svare, men jeg har opplevd ganske masse merkeligt de siste årene, og det forklarer jeg med det som det er, spøkelser, ånder, hjelpere m.m. Lett som ett spett!
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Åndelighet og personlig erfaringJeg har opplevd endel ja, men noen forklaring på det har jeg ikke... Eller, min eneste forklaring er vel at jo; jeg tror det finnes mye mer mellom himmel og jord, enn jeg tidligere har vært villig til å åpne øynene for... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Sv: Åndelighet og personlig erfaringJeg tror at noen mennesker er utstyrt med en intuisjon som er sterkere enn hos mange andre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Og jeg tror at de aller aller fleste av oss har dette i oss, men at de færreste av oss tør å se det i øynene... Vi stenger det ute, og legger lokk på egne evner. Dels fordi det er skremmende, og dels fordi at vi blir sett på som rare om vi åpner opp og lever etter våre evner. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Åndelighet og personlig erfaringTja. Jeg tenker at så lenge noe virker så er det greit at jeg ikke skjønner alt. Jeg har gått både til fotsone og healing, på grunn av milde trusler og smarte incentiver fra familiemedlemmer. Her opplevde jeg tildels dramatiske endringer. Første healingopplevelse sendte meg fra haltende bekkensmerter til en mamma som kunne løpe ved siden av sykkelen, på 15 minutt. Da bryr jeg med relativt lite om hvorfor, men er bare lykkelig. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| i want to belive, klarsynte, skeptisk, svaksynte, synsk, x-files |
|
|