Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Surfer du på internett med barna til stede?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Surfer du på nettet med barna til stede?
Alltid 5 2,34%
Ofte 143 66,82%
Av og til 61 28,50%
Sjelden 5 2,34%
Aldri 0 0%
Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 19:11   #21
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Surfer du på internett med barna til stede?

Av og til ja. Godt å se at andre og gjør det. Har litt dårlig samvittighet for det inni mellom, føler jeg heller skulle lekt med Mathias. Men han har jo godt av å leke litt alene og av og til.

Gammel 14-07-08, 19:12   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke "alltid", nei. Det hender at jeg surfer uten at han er til stede også.

Gammel 14-07-08, 19:17   #23
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjeldent. Gutta leker som oftest på rommene sine, og det er ingen naturlig "surfeplass" der oppe.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 19:30   #24
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, det gjør jeg - helt uten dårlig samvittighet. Ungene er 6 og 9 år gamle og trenger ikke akkkurat konstant tilsyn

Gammel 14-07-08, 19:33   #25
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Nei, med mindre jeg sjekke noe som haster el.l.
Barnet er 4 måneder og de timene hun er våken vil jeg kose/dulle/mate og snakke med henne.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 20:15   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig. Hva annet skulle jeg gjort? Lekt med de?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 20:17   #27
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det gjør jeg.. Ofte..

Jeg følger med. Men de er kanskje såpass store nå at jeg trenger ikke sitte på de liksom. Minste er 6 år og eldste blir 8 til høsten.

Gammel 14-07-08, 20:18   #28
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gammel 14-07-08, 20:19   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yes! Ofte. Nå står jeg f.eks på en sånn automatdatamaskin med lillebror i MT (Han vil ikke soooove)

Gammel 14-07-08, 20:21   #30
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekt? Det skulle tatt seg ut.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 20:23   #31
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og mannen har en "avtale" om at pcene skal være av når ungene er her. Mest fordi han spiller spill som gjør at han blir totalt BORTE, og jeg skjønner at avtalen ikke kan gå på at kun HAN ikke får bruke pcen når de er her. Det var helt ille en periode da 3-åringen var lita, han reagerte ikke når hun hylte selv om jeg ikke var der, og definitivt ikke når jeg var der. Han enset ikke engang besøk som kom, så vi var helt nødt til å lage regler.

Når han er på jobb har jeg ingen skrupler med å sitte med pcen oppe. Og det har vel sklidd litt ut med oss begge, men ikke sånn at vi sitter pal. Bare for å sjekke ting og tang på noen få minutter.

Gammel 14-07-08, 20:45   #32
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Jepp, blir litt skravlesjuk av å vera i permisjon, og eg trur gullungen berre er glad for at eg ikkje skravlar med han heile tida .

Gammel 14-07-08, 21:16   #33
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

"Mamma, se en pannekake med smil!" (Les; smiley!) Ja, jeg surfer når ungene er tilstede.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:18   #34
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

Jepp, blir litt skravlesjuk av å vera i permisjon, og eg trur gullungen berre er glad for at eg ikkje skravlar med han heile tida .

Er han lei av mor sitt mas allerede?

Gammel 14-07-08, 21:24   #35
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

of course!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:26   #36
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Ja, ofte. Jeg har god oversikt over hva de gjør, men ikke alltid jeg gidder å reagere

Sånn er det her også.

Er du gal?

Det kan vel sammenlignes med når gubben ser fotball. Men jeg får nok med meg litt mer enn det han ser ut til å få med seg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 21:32   #37
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Er han lei av mor sitt mas allerede?

Sukkar djupt og ser ein annan veg

Gammel 14-07-08, 23:19   #38
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jada. Det skjer både titt og ofte.

Gammel 14-07-08, 23:20   #39
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Nei, med mindre jeg sjekke noe som haster el.l.
Barnet er 4 måneder og de timene hun er våken vil jeg kose/dulle/mate og snakke med henne.

Så til spørsmålet. Ja, selvfølgelig.

Gammel 14-07-08, 23:44   #40
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jepp

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.