Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 20:51   #221
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Hvor lang tid tar det før varene fra prinsessebutikken kommer?
Jeg har handlet masse der og på en gul knapp nå, klarer nesten ikke vente.

Gammel 16-07-08, 21:53   #222
Left
Passiv

Standard

Denne har storebror fått fra Ticket 2 Heaven:

Fikk også rutete piratbukse i rødt, hvitt, lysblått og marineblått fra Exit. Fant ikke bilde noe sted av den.

Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 22:09   #223
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble (uheldigvis?) inspirert - og bestilte dette;

:fornøyd:

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 23:19   #224
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg kjøpte den på www.mor-og-barn.dk

De hadde den ikke der lengre, men jeg fant den på prinsessebutikken!

Nå gikk det masse penger på mor og barn og gitt.

Gammel 16-07-08, 23:20   #225
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig T2H-genser og den rosa buksa var ordentlig søt. Hmm.

Denne er på vei til lillesøster:

Sist redigert av Skremmern : 16-07-08 kl 23:28.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 23:25   #226
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Nå gikk det masse penger på mor og barn og gitt.

Få se da

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 00:00   #227
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Få se da

Kjøpte den dressen med stjerner på som du kjøpte og en masse forskjellige heldrakter fra Katvig, Ida-t og ej sikke lej.
Jeg skal ta bilde av alt når jeg får det, det ble så mye at jeg ikke orker å linke til alt.

Gammel 17-07-08, 00:09   #228
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Den dressen med stjerner på er helt super! Jeg hadde den til minstemann når han var halvt år, og elsket den. Måtte bare ha den en gang til

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 00:59   #229
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Den dressen med stjerner på er helt super! Jeg hadde den til minstemann når han var halvt år, og elsket den. Måtte bare ha den en gang til

Åh så bra, jeg gleder meg til den kommer!
Bestillte den heldressen som var borte fra mor og barn og, 2 i lilla og en i brun i diverse størrelser. Den så så utrolig god ut, at jeg måtte bare sikre meg den med en gang!

Vet du hvor lang tid det tar å få tingene fra danmark?

Gammel 17-07-08, 01:02   #230
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne. For induksjonstopp.

Gammel 17-07-08, 01:30   #231
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Denne. For induksjonstopp.

Hm, stilig barneutstyr.

Gammel 17-07-08, 01:31   #232
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Inspirert av ~TM~ har jeg nå bestilt dette fra Ellos:

Til Minstemor:

Lang babycardigan og kjole:

Til Storesøster:

Kjole i velour:

Til Lillebror:

Bukser og genser:

De hadde fått inn høstkolleksjon der, og det var veldig mye fint der nå. Jeg måtte bare si stopp foreløpig. Blir vel mer utover høsten.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 01:32   #233
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, stilig barneutstyr.

Det står Shoppingtråd.

Gammel 17-07-08, 01:37   #234
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Electronica: Den cardiganen var utrolig tøff!

Tosse: Ja jeg vet det. Men den ligger i barneutstyrsunderforumet.
Jeg synes det var litt søtt jeg! Og kannetingen var råstilig, og jeg har veldig lyst på induksjonstopp!

Gammel 17-07-08, 01:41   #235
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Tosse: Ja jeg vet det. Men den ligger i barneutstyrsunderforumet.

Er det der jeg er?

Og kannetingen var råstilig, og jeg har veldig lyst på induksjonstopp!

Den er mye lekrere enn den gamle vi hadde. Og latten var goood!

Gammel 17-07-08, 01:44   #236
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åh hjemmesnekret latte er digg!
Og det skader jo ikke at det man lager det i er fint å se på.

Gått deg litt vill sier du? *trøste*

Gammel 17-07-08, 09:14   #237
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo en egen interiør-sjåppetråd som Tosse er velkommen i.
Men det var jo et artig avbrekk å se noe annet enn gensere og bukser.

Gammel 17-07-08, 11:03   #238
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tipsene. Fikk svidd av noen kroner jeg også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:12   #239
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Det står Shoppingtråd.

Jeg trodde først det var en slags melke-varmer eller noe sånt Men råstilig. Kanskje jeg skal ønske meg en sånn til jul, nå som jeg får meg induksjonstopp!

Jeg lurer på om jeg skal komme meg til byen og finne et pent antrekk til Hassel, siden det er en del feiringer fremover, bl.a. to bursdager denne uka! Har noen tips til hvor jeg kan finne noe "pent", i form av f.eks. skjorte og bukse?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:18   #240
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg svidd av 1500 kr på ullkjole med lam-motiv fra Nøstebarn og diverse klær fra Ellos. Deilig å ha noe å vente på i posten igjen. Mamma er i USA nå, og har spurt hva hun skal kjøpe med hjem til 6-åringene og 2-åringen min, men jeg er helt tom for ideer. Ser på See Kai Run-sko til vesla, men tja.. trenger jeg egentlig det da?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.