|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ang søskenvognSnuppa har vokst ifra sin TeutoniaSpirit S3 når det kommer på lengde. `Beina er enten bøyd, eller henger utforbi når hun ligger strak i den. Til vinteren skal vi kjøpe en vogn som både nykommeren og hun kan sove i. Har ikke målt henne, men spiriten er uansett for kort...
|
|
|
#2 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Ang søskenvognPhil & Teds ha lang ryggen og kan brukes som single til du trenger søskenvogn. Sist redigert av Botero : 17-07-08 kl 12:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Ang søskenvognSignerer det vicky79 sier. Phil&Teds Sport har lang rygg, og er suveren som søskenvogn. Slippe å ha to vogner er gull verdt om man har lite plass i hvert fall. Hvordan Phil&Teds Vibe er vet jeg ikke, men vil tro den er likedan. |
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang søskenvognJeg er ikke så fan av P&T egentlig. Syns det ser så kjedelig ut for den som sitter "underst"...
|
|
|
#5 |
|
Viva la vida
Re: Sv: Ang søskenvognDaniel synes ikke det var kjedelig og ikke Oskar eller. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Ang søskenvognOTH har vel lang rygg. |
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Ang søskenvognJeg kjøpte sykkelvogn jeg da. Det finnes visstnok noen hengekøyer eller noe tilsvarende for nyfødte. Den vi har kan ikke legges ned i ryggen, men det finnes kanskje noen som kan det også? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ang søskenvogn
jeg så noen med sykkelvogn med nyfødt oppi, i byen i dag! de trillet den som vogn. tror ikke jeg hadde turt å sykle med nyfødt, men man får sikkert bruk for den senere likevel.
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Ang søskenvogn
Litt vel upresist av meg der ja, jeg triller den som vogn ja. Men man kan bruke den til å sykle med også. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Viva la vida
Re: Sv: Ang søskenvognta den stor plass i buss?? |