Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En perfekt feriedag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-08, 20:57   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

En perfekt feriedag

Hva er en perfekt feriedag for deg?
Hvor er du da og hva gjør du på?

Har funnet ut at vi er veldig forskjellige her på FP og er spent på hvor store forskjeller det er i vår oppfatning av en perfekt feriedag.

Gammel 17-07-08, 20:59   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: En perfekt feriedag.

På tur i skog og mark med unger som er blide.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 21:50   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ligger og leser bok hele dagen, bare avbrutt av måltider hvor jeg går til dekket bord....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:09   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror jeg ligger og leser bok hele dagen, bare avbrutt av måltider hvor jeg går til dekket bord....

Ha ha, det er stoor forskjell på en feriedag med og uten unger. Uten unger så hadde jeg nok sovet til kl. 11 og tilbrakt resten av dagen i skyggen med en bok og fryseren full av Frutz.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:15   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En perfekt feriedag

En perfekt feriedag for meg er en dag jeg er i god form, noe jeg dessverre ikke alltid er. Så nå har jeg egentlig ikke andre krav enn det. Forøvrig setter jeg pris på så mangt. Her i huset har samtlige familiemedlemmer 7 1/2 uker fri fra jobb, skole og barnehage, så vi fyller ferien med mye forskjellig, og det er det som gjør ferien så fin, synes jeg. Men det jeg liker aller best å bruke ferien til, er å oppleve noe nytt. Jeg elsker å reise. Ikke for å slappe av, det gjør jeg hjemme, men for å oppleve nye ting.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 23:45   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Med unger: I en fornøyelsespark med fint vær og masse is og junk food.

Uten unger: På cruise i Karibien! :drømmer:

Gammel 17-07-08, 23:55   #7
Left
Passiv

Standard

Med barn: Ta båten ut til Grip. Grille på svabergene, og bare nyte den vakre naturen. Fiske litt etter krabber, kaste litt stein i sjøen, spise is og bare kose oss.
Uten barn: Ha en hel dag på stranda helt alene. God solseng, masse deilig drikke i kjølebag, og godt lesestoff samt musikk på ipod - oh salige jord.

Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 00:32   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med barn: En lang dag på stranda, unger som bader og koser seg. Mor som leser bok og soler seg, god mat, kaldt drikke og grilling på kvelden.

Uten barn: Håper jeg får en slik dag neste uke.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 00:35   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ligger langstrak på ei solseng i 35 C og halvsover. Det er avslappende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.