Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 00:46   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Da har du ikke drukket nok, eller kanskje like gjerne, jeg drakk altfor mye.

...hvilket jo passer utmerket inn i ryktet jeg bygger opp her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 00:46   #102
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

En venn av meg sølte en halvliter saft i laptopen sin engang. Jeg nappet strømmen og batteriet fort som fy, skrudde fra hverandre hele "skiten", skylte alle deler godt i vann, og lot den tørke enda bedre og lenge-lenge, skrudde så sammen hele saken igjen, og den var så god som ny og levde lykkelig i mange år etter det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 00:48   #103
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Tequila? :eeek:
Åh det drikker jeg ALDRI igjen! *mimrer*

Gammel 18-07-08, 00:52   #104
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

En venn av meg sølte en halvliter saft i laptopen sin engang. Jeg nappet strømmen og batteriet fort som fy, skrudde fra hverandre hele "skiten", skylte alle deler godt i vann, og lot den tørke enda bedre og lenge-lenge, skrudde så sammen hele saken igjen, og den var så god som ny og levde lykkelig i mange år etter det.

Det var nok en IBM.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 00:52   #105
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Da har du ikke drukket nok, eller kanskje like gjerne, jeg drakk altfor mye.

...hvilket jo passer utmerket inn i ryktet jeg bygger opp her.

Det har blitt mengder noen ganger gitt. Som sagt, jeg tåler Tequila ganske bra. Hvis man ikke ser på det å begynne å snakke (muligens innbilt) perfekt svensk som en dum ting da. Det er riktignok noen år siden jeg var hard på tequilaflaska. I dag hadde jeg vel tålt sånn ca. en kvart dl før jeg segnet om.

Gammel 18-07-08, 00:57   #106
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt jentekveld her og har drukket altfor mye rødvin. Har fnist så mye at jeg er sliten i magen. Nå går bokstavene litt i stå her på FP. Bør vel finne senga kanskje?!

Gammel 18-07-08, 01:02   #107
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har hatt jentekveld her og har drukket altfor mye rødvin. Har fnist så mye at jeg er sliten i magen. Nå går bokstavene litt i stå her på FP. Bør vel finne senga kanskje?!

Klapp nå for all del igjen laptopen. Vi har i denne tråden fått bekreftet at det ikke skal mer enn en knapp ølflaske til før man veiver nok til å fore pc´n mer enn strengt tatt nødvendig. Rødvin har vi ingen data på, det er best å være føre var.

Gammel 18-07-08, 01:02   #108
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Det var nok en IBM.

Thinkpad.
Den tålte alt, også å dette i bakken noen ganger, lande på "magen" osv.

Noen av Mac-ene våre spørs det med.. :tør ikke prøve heller:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 01:10   #109
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Jeg sølte akkurat øl i pc-en min...

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Thinkpad.

Gammel 18-07-08, 01:22   #110
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Men, videoen stoppet jo før vi fikk se om thinkpaden gikk på.

Gammel 18-07-08, 10:34   #111
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

(og hvis noen skal bruke denne tråden som fremtidig referanse vil jeg få understreke at dette er bare fjasing, og at jeg ikke drikker øl i kveld. Så det så. )

Greit å ha det slått fast, noen kunne jo finne på å bruke det mot deg i andre diskusjoner!

Gammel 18-07-08, 10:35   #112
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Men, videoen stoppet jo før vi fikk se om thinkpaden gikk på.

Ååå! Jeg så den ikke ferdig jeg, jeg har sett den før. Mener å huske at den klarte 7 kopper med vann.

Gammel 18-07-08, 10:44   #113
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Klapp nå for all del igjen laptopen. Vi har i denne tråden fått bekreftet at det ikke skal mer enn en knapp ølflaske til før man veiver nok til å fore pc´n mer enn strengt tatt nødvendig. Rødvin har vi ingen data på, det er best å være føre var.

Jeg hadde faktisk ikke tatt en SLURK av ølen før jeg sølte. Det var Jon Stewart sin skyld, hører dere?

Rødvin må testes ut. Lurer på om årgangen har noe å si? Nebbia?

Gammel 18-07-08, 14:22   #114
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde faktisk ikke tatt en SLURK av ølen før jeg sølte. Det var Jon Stewart sin skyld, hører dere?

Rødvin må testes ut. Lurer på om årgangen har noe å si? Nebbia?

Ja skyld på andre, du! Men jeg tipper at det var du selv som både hadde satt ølen der, og åpnet den. Spørsmålet her er jo egentlig hva som er ditt problem. Er det alkoholen, eller internett, du er mest avhengig av? Du greide jo åpenbart ikke å unnvære noen av delen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:26   #115
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Ja skyld på andre, du! Men jeg tipper at det var du selv som både hadde satt ølen der, og åpnet den. Spørsmålet her er jo egentlig hva som er ditt problem. Er det alkoholen, eller internett, du er mest avhengig av? Du greide jo åpenbart ikke å unnvære noen av delen.

Du ber meg ikke om å VELGE?

Gammel 18-07-08, 14:27   #116
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Du ber meg ikke om å VELGE?

Jo, aC. Det er på tide at du velger hvilken vei livet ditt skal gå. Skal du fortsette å leve ditt liv på internett, i en virkelighetsfjern verden? Eller skal du gå lukt til helvete med alkoholen?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:28   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jo, aC. Det er på tide at du velger hvilken vei livet ditt skal gå. Skal du fortsette å leve ditt liv på internett, i en virkelighetsfjern verden? Eller skal du gå lukt til helvete med alkoholen?

Ja takk, begge deler? Jeg drikker for å glemme at jeg ikke har et liv IRL.

Gammel 18-07-08, 17:38   #118
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Næh. Det eneste jeg ikke blir dårlig av.

Ja takk, begge deler? Jeg drikker for å glemme at jeg ikke har et liv IRL.

Men atte hvis du ringer han kiropraktoren, så tror jeg det der skal gå av seg selv. Å få et liv, altså. Uten bekkenlåsning, ryggplager og nettavhengighet. Om han drikker, aner jeg ikke. Men han pleier ikke lukte gammel fyll, i hvert fall. Bare blomster og fioler og og og ...

Lover jeg for mye nå, tro?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.