|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
superbruker
|
![]() Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?- Rullesko
![]() |
#22 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?Er jeg kjip som verken gir rullesko eller Nintendo til snart-sjuåringen min? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
superbruker
|
![]() Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?
Nei, jeg syns ikke det. Rulleskoene måtte mine barn kjøpe for egne penger. sånt tull og tøys gidder ikke jeg å bruke penger på. Når man har 3 blir det mye penger når et par koster 699 kr.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?Oda har nettopp fylt 5 år. Mest poppis om dagen er sykkel, trampoline, Nintendo, litt babyborn med lillesøster, Bratz i perioder, tegnesaker, bøker, slengtau og hoppetau
![]() |
#25 |
Quiet, please
|
![]() |
#26 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min har heller ingen av delene og har ingen planer om å gi henne det heller. Ikke på en stund enda hvert fall. Mulig det blir julegave, men det er absolutt ikke sikkert. Får se om hun maser om det når hun begynner på skolen.
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg ser at minstemann her generelt får prøve mange ting tidligere enn seksåringen. Men akkurat Nintendo er jeg redd er litt penger ut av vinduet. Ingen av ungene mine er sånne som liker å sitte i ro, de ser minimalt på tv og spiller knapt dataspill. Så jeg er redd Nintendo bare hadde blitt en sånn ting som mp3-spillerne deres ble: Kjekk i to minutter, deretter ikke ofret en tanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
superbruker
|
Mer hyper jente enn minstepropell skal du lete lenge etter. Hun er virkelig hyperaktiv. Det har nok arvet etter meg som også er hyperaktiv. Likevel liker hun å sitte litt med Nintendo. Veldig fint å ha med seg når man kjører bil, når jeg vil at hun skal sitte rolig feks når jeg hjelper storebror med lekser. Det går veldig i perioder og hun er ikke veldig opptatt av den. Det er vel kanskje jeg som bruker den mest.
![]() |
|
|