Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 21:33   #21
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?

- Rullesko
- Sykkel
- Dukker og klær
- Dukkevogn
- Hoppetau
- Strikk
- Nintendo DS
- My Little Pony
- Alt som har med hest å gjøre
- Skoleting
- Badebasseng
- Snorkel og dykkermaske
- Kjøkkenting
- Lego

Gammel 18-07-08, 22:16   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg kjip som verken gir rullesko eller Nintendo til snart-sjuåringen min?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:25   #23
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, jeg syns ikke det. Rulleskoene måtte mine barn kjøpe for egne penger. sånt tull og tøys gidder ikke jeg å bruke penger på. Når man har 3 blir det mye penger når et par koster 699 kr.

Nintendo har vært veldig greit å ha synes jeg. Hun fikk i julegave for 1 1/2 år siden. Det var tidlig men når man har to eldre søsken så blir det sånn. Jeg orket ikke høre på maset til den stakkeren som ikke hadde. Det var veldig kjekt å ha etter at hun fjernet mandlene og liksom skulle holde seg rolig i flere dager. Storepropell fikk sin Nintendo når han var 3 år eldre enn minstepropell, for 2 1/2 år siden. Da syns jeg han fikk tidlig. Man forandrer syn etterhvert har jeg funnet ut.

Gammel 18-07-08, 23:17   #24
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Oda har nettopp fylt 5 år. Mest poppis om dagen er sykkel, trampoline, Nintendo, litt babyborn med lillesøster, Bratz i perioder, tegnesaker, bøker, slengtau og hoppetau

Gammel 19-07-08, 02:47   #25
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Tja... Mine leker med Barbie, Brats og Polly Pocket-dukker. Stort sett leker de bondage-leker med dem, binder dem fast mens de skriker i falsett på hjelp. Aner ikke hvor de har det fra De har også bondagemannen, som er en actionman i bar overkropp, leopardmønstret bukse og rosa tråd rundt armene. Sære ungene..

Gammel 19-07-08, 05:09   #26
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Min har heller ingen av delene og har ingen planer om å gi henne det heller. Ikke på en stund enda hvert fall. Mulig det blir julegave, men det er absolutt ikke sikkert. Får se om hun maser om det når hun begynner på skolen.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:36   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Man forandrer syn etterhvert har jeg funnet ut.

Ja, jeg ser at minstemann her generelt får prøve mange ting tidligere enn seksåringen. Men akkurat Nintendo er jeg redd er litt penger ut av vinduet. Ingen av ungene mine er sånne som liker å sitte i ro, de ser minimalt på tv og spiller knapt dataspill. Så jeg er redd Nintendo bare hadde blitt en sånn ting som mp3-spillerne deres ble: Kjekk i to minutter, deretter ikke ofret en tanke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 22:06   #28
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Ingen av ungene mine er sånne som liker å sitte i ro, de ser minimalt på tv og spiller knapt dataspill. Så jeg er redd Nintendo bare hadde blitt en sånn ting som mp3-spillerne deres ble: Kjekk i to minutter, deretter ikke ofret en tanke.

Mer hyper jente enn minstepropell skal du lete lenge etter. Hun er virkelig hyperaktiv. Det har nok arvet etter meg som også er hyperaktiv. Likevel liker hun å sitte litt med Nintendo. Veldig fint å ha med seg når man kjører bil, når jeg vil at hun skal sitte rolig feks når jeg hjelper storebror med lekser. Det går veldig i perioder og hun er ikke veldig opptatt av den. Det er vel kanskje jeg som bruker den mest.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.