|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sparkebukse/selebukse?Jeg og lillebror elsker disse sparkebuksene fra nøstebarn:
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?Hør om Shamu, jubel eller en eller annen kan sy en til deg i jerseystoff |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?Velourbuksene fra Katvig ser veldig gode ut, og finnes ihvertfall opp til str 104. |
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?De ser ganske greie ut, men jeg liker ikke at de er så vide nede i foten, de skulle gått inn nede.
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkebukse/selebukse?Den buksen fra Katvig har lillebror og den er ihvertfall veldig god. IdaT har vel også noen som ligner litt.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Sparkebukse/selebukse? |
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?Ja, den var veldig fin!
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?
Jeg har bestilt denne og tenker å stikke en strikk igjennom løpegangen nederst og så sy den fast passe stram ved siden av kneppingen.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Sparkebukse/selebukse?Tror du ikke 92 er stort nok altså.. Jeg hadde håpet at 92 var passe for oss i høst for jeg ELSKER den buksen. Har den i 80 i brunt. Det absolutt mest brukte plagget vi har hatt. Sammen med nøstebarn ull flecce dressen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Sparkebukse/selebukse?
Jo, det er mulig den passer i 92? Jeg skal ta en tur oppom og prøve. Jeg husker ikke hva vi har nå, men jeg mener det er 86 og at de var veldig små nå på slutten av våren, og at vi må ha en str større enn det ungen er i de dressene?
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Sparkebukse/selebukse?Sist vi sjekka var gnomen 80. Så da kan vi satse på 92 her i huset tror jeg. Den i 80 er litt knebukse nå.. |
|
|
|
![]() |
|
|