|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringStorebror begynner på friluftsavdeling om et par uker og må bære sin egen mat, drikke og skiftetøy på tur. Barnehagen anbefaler Bergans sin 12 literssekk. Den har de "overalt" men jeg finner den kun i blått eller rosa kamuflasjemønster, noe som er helt uaktuelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringVi har Bergans 12 l og er veldig fornøyde.
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringVi er også veldig fornøyd med Bergans sekken, vi har bla. en rød. (Altså ingen camo. og jeg vet den finnes i blått også uten camo.)
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringEldste har hatt Norrøna sekk, som barnehagesekk de siste årene. Den har sittet veldig godt på skuldrene hans iallefall. Den har både magebelte og spenne over brystkassen. Integrert regntrekk har den også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringGodt å se at den finnes i noe annet en kamomønster. Å handle på nett hadde vært fantastisk. Har berganssekken integrert regntrekk? Finnes norrønasekken på nett? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringBergans har ikke integrert regntrekk. Den er super, liten nok til at den er grei å bære, og stor nok til å få med mat og eventuelt et ekstra skift.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringPoden har Bergans sin minisekk, i helt vanlig blå. Den finnes også med Månetoppen-logo.
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringHar fått beskjed om at de til enhver tid skal ha et skift som passer været i sekken. Håper det ikke betyr dress og regntøy også |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringFølger ikke med regntrekk til 12-literen.
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringVi har regntrekk som også er refleks (knasjgul med refleksstriper) på Berganssekken. Mener vi kjøpte den samtidig med sekken i sportsforetningen.
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Re: Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åring
Glimrende. Da kjøper jeg sekken på nett og leter etter regntrekk en annen gang :lat:. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
tankefull
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringHer er Norrøna på nett. Den er litt større enn Bergans-sekken. Min 3 åring kan fint bruke denne, selv om den er større. Syns skulderreimene ligger bedre også på denne sekken, enn den minste til Bergans. Vi har begge sekkene selv. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringVi har hatt Norrøna hele veien, og har vært godt fornøyde (3 størrelser).
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åring
AnnKi sin link?
|
|
|
#17 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringTroll sin synes jeg er klart bedre enn Bergans sin. Vi har begge. Troll har flere rom slik at det er enklere å organisere innholdet. Den har også integrert knallgult regntrekk.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg trenger en god tursekk til en 3-åringFor å presisere:
|
![]() |
|
|