Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan opplevde du bryllupet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-08, 19:21   #41
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?

Jeg tror ikke jeg skal gifte meg noen gang. Ikke liker jeg oppmerksomhet, ikke liker jeg store familiesammenkomster, jeg hater å bli fotografert, og dessuten ville jeg vært redd for å bruke så mye tid og penger på en dag som ikke trenger å bli fin. :kynisk:

Den ene venninnen min giftet seg i fjor, og det var masse som gikk galt. Vel fikk de litt avslag på regningen fra arrangøren, men det ble en mager trøst.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 20:31   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bryllupet "så ut" som jeg hadde sett for meg sånn ca. Det var jeg som ordna det meste, og skulle ha det sånn. Det var liksom sånn det skulle være. Borgerlig, men tradisjonelt ellers. Følte også at det var en måte å samle familie på. Men det føltes veldig slitsomt. Husker jeg og mannen spaserte litt ute med storesøster i vogna. Hun var 6 mnd da, og vi hadde henne med oss hele festen. "Jeg må bare vekk en liten stund" husker jeg at jeg tenkte.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 20:51   #43
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg giftet meg for første gang for 23 år siden, ble det som vi hadde tenkt og ønsket oss. Tradisjonelt og hyggelig med familie og venner.

Nå er det mindre enn to uker til jeg skal gifte meg for annen gang, og denne gangen har vi bestemt hvordan det skal være uten å ta hensyn til andre enn oss selv og ungene.
Det blir spennende å se om vi får det til og at det blir like avslappet og uformellt som vi ønsker oss.

Gammel 20-07-08, 20:53   #44
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg tror ikke jeg skal gifte meg noen gang. Ikke liker jeg oppmerksomhet, ikke liker jeg store familiesammenkomster, jeg hater å bli fotografert, og dessuten ville jeg vært redd for å bruke så mye tid og penger på en dag som ikke trenger å bli fin. :kynisk:

Men man kan jo gifte seg stille og forsiktig, da vet du. Jeg er akkurat som deg, så vi hadde ingen fest og ingen fotograf.

Gammel 20-07-08, 21:46   #45
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Vi giftet oss for 1 år siden etter evigheter som samboere.
Bryllupsdagen vår var virkelig alt vi kunne drømme om.
Vi giftet oss på tradisjonelt vis med kirkebryllup og fotograf og det hele.
Festen hadde vi på en fantastisk koselig gård i oslo og vi hadde hovedsakelig invitert venner og nærmeste familie.Dagen var helt utrolig vellykket og vi får ennå lovord fra gjestene om hvor gøy de hadde hatt det.Dette var veldig viktig for oss under planleggingen at folk skulle ha det gøy.Hadde føltes utrolig kjipt å bruke så masse penger på en fest som ikke ble morsom.
Det føltes til og med romantisk selv etter så mange år som samboere og vi var faktisk nyforelskede lenge etter bryllupet

Jeg ville ikke gjort noe annerledes.

Gammel 20-07-08, 22:38   #46
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bare gode minner fra bryllupsdagen (og natten). Mannen, som vanligvis er like romantisk som en gammel, utvaska sokk, dro frem en 16 år gammel Dom Perignon (ellerhvordandetskrives), og sa at denne kjøpte han da han var 18 år, og har spart den til bryllupsdagen. Han holdt også en veldig rørende tale, og jeg sippa som en idiot. Han sa også til søsteren sin "Jeg visste jo at jeg elsket henne, men ante ikke hvor mye før jeg så henne komme opp kirkegulvet". Vi var ikke mange, 20 stk inkl brudepar, og det ble akkurat passe intimt. Formelt nok til at det føltes høytidelig og vakkert, men få nok til at det ble "hjemmekoselig". Den eneste som manglet var Iset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 22:43   #47
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var en helt fantastisk dag, som ble bedre enn jeg overhode kunne tro. Var 65 gjester, venner og familie som betyr mye for oss.

Er glad det er filmet mye, for dagen bare suste avgårde

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 22:48   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sånn person som stresser og styrer mye. Vi fikk snuppa før vi giftet oss, og barnedåpen hennes var et styr uten like. Mamma og svigermor maste så fælt at når det hele var ferdig satt jeg meg ned og gråt. Mannen kunngjorde dermed at når vi skulle gifte oss så skulle det skje på VÅRE premisser.

Derfor giftet vi oss i utlandet; New York. Oss to og hver vår forlover. Det passet oss utmerket og vi hadde en strålende bryllupsdag. Vielsen ble veldig "vår" og vi spiste en fantastisk middag på en meget god restaurant. Jeg fikk føle meg som en ordentlig prinsesse uten å være det minste stresset.

Så fikk det heller være at en del familiemedlemmer følte seg tilsidesatt. Det gjorde de virkelig, og noen ga særdeles klart uttrykk for det også. Vi giftet oss fordi vi ville, ikke for å tilfredsstille dem.

Det hadde vært koselig med et ordentlig familiebryllup, men jeg hadde ikke hatt det noe fint den dagen og da ville det jo blitt litt feil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.