Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din drømmeveske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 20:10   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Vis meg din drømmeveske?

Jeg har endt opp med å kjøpe MJ sine de to siste årene (en pr. år).
Feks denne er helt meg:

Gammel 21-07-08, 20:16   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg din drømmeveske?

Dette er for øyeblikket min drømmeveske.

Den nette sum av 11000,- gjør at det blir med drømmen. :jepp:

Gammel 21-07-08, 20:48   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke EN drømmeveske.. jeg liker ulike vesker ut i fra årstider, humør og det som er. Derfor må jeg ha mange, og billige.

Men tittet innom Net-a-porter.com for gøy... og denne stilen er meg, dog hadde jeg ønsket den i en grønnfarge.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:28   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig svak for Marc by Marc Jacobs veskene.
Stilen er helt meg.Nå har jeg tre, en liten i naturfarget , en stor hvit (som jeg bruker hele tiden) og en stor sortsom jeg ikke har brukt ennå)

(fant ikke bilde av den sorte akkurat nå , men den er omtrent så stor som den hvite)

Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:29   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er veldig svak for Marc by Marc Jacobs veskene.
Stilen er helt meg.Nå har jeg tre, en liten i naturfarget , en stor hvit (som jeg bruker hele tiden) og en stor sortsom jeg ikke har brukt ennå)

(fant ikke bilde av den sorte akkurat nå , men den er omtrent så stor som den hvite)

Den hvite var skikkelig fin. Når du er lei den så vet du hvor du skal sende pm Fint om du blir lei den ca januar for da er det slutt på kjøpestoppen min

Sist redigert av Trulte : 21-07-08 kl 22:40.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:43   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg denne fra Mulberry:

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:48   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den hvite var skikkelig fin. Når du er lei den så vet du hvor du skal sende pm Fint om du blir lei den ca januar for da er det slutt på kjøpestoppen min

Den er greo

Den er utrolig fin.God plass og jeg henger den sånn på skrå tvers over-
Glidlås og greier (må ha veske med glidlås)

Gammel 21-07-08, 23:52   #8
Left
Passiv

Standard

Denne var litt kul:

Ellers liker jeg vesker uten for mye dill på. Kroner og spenner, steiner og stæsj - nei takk.

Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 00:51   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Mulberry Bayswater. Jeg har den nå i sort og "oak" (ja, fant en ekte en på Ebay) og ønsker meg den i verdigris, som er en grågrønn farge, og hadde heller ikke sagt nei til den i bronze:

Ikke bare er den stilig og tidløs og uten for mye dall, men man får usannsynlig mye nedi den, og den ligger veldig godt på skulderen.

Sist redigert av Muad'Dib : 22-07-08 kl 01:05.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 00:53   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drømmeveske? Nei, dette må vel være en av de tingene jeg ikke har tenkt stort over
Jeg skifter vesker ofte etter sesong, farge og humør og ønsker meg ingen spesiell og dyr veske nei.

Gammel 22-07-08, 11:27   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Drømmeveske? Nei, dette må vel være en av de tingene jeg ikke har tenkt stort over

Samme her. Jeg har som regel én veske av gangen. Den brukes til den blir glidelåsen ødelegges / den revner / den blir så møkkete at den ikke kan rengjøres. Da først kjøper jeg en ny.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:38   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skifter vesker ofte etter sesong, farge og humør og ønsker meg ingen spesiell og dyr veske nei.

Helt enig.
Aller helst unngår jeg veske, og fyller lommene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:24   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min drømmeveske finnes ikke. Jeg er nemlig overhodet ikke veskegal, og vil ha den ene vesken som passer til absolutt alt. Den tror jeg ikke er laget.

I mellomtiden har jeg kjøpt denne til å bruke til og fra jobb:

Den fyller kravene solid, praktisk, vannavstøtende og romslig (jeg sleper med meg matpakke og strikketøy hver dag).

Så skulle man kunne trykke på en knapp, og vips blir den halvparten så stor og kan brukes til handleturer og sånt...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 17:54   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok ingen drømmeveske - er temmelig gnien på denne fronten, og synes som regel stoffvesker er vel så fine som mange skinnvesker. Det er ikke ofte jeg bruker mer enn 150 kroner på ei veske, men i dag har jeg slått til! Nå har jeg kjøpt min første skinnveske på mange år, og den er nok ganske "meg". Med tilhørende lommebok kom den på ca. 350 kroner (mot ca. kr 900 ordinært), noe også gnieren kunne leve med.

Gammel 22-07-08, 18:38   #15
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Du og vesker, ja.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:55   #16
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har ikke EN drømmeveske.. jeg liker ulike vesker ut i fra årstider, humør og det som er. Derfor må jeg ha mange, og billige.

Men tittet innom Net-a-porter.com for gøy... og denne stilen er meg, dog hadde jeg ønsket den i en grønnfarge.

Denne likte jeg kjempegodt! Kunne godt tenkt meg den i turkis også jeg.

Gammel 22-07-08, 20:59   #17
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har kjøpestopp sånn som Trulte, og er veldig klar for den sorte i januar en gang.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:00   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns denne (Furla Elisabeth) er veldig fin. Den fins i mange farger, og er i nydelig skinn og enkel i fasongen med små fine detaljer.
Masse glins og hengelåser og dill på vesker er ikke min stil.

Og Muad'Dib er en heldiggris! Den vesken er så fin!

Sist redigert av Filifjonka : 30-03-09 kl 23:12.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:06   #19
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå er det denne som er i drømmene mine.

Det er en stelleveske, men jeg synes den er så fin at den kan brukes utenom vogn og barn også.

Gammel 22-07-08, 21:41   #20
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Helt enig.
Aller helst unngår jeg veske, og fyller lommene.

Da er vi helt på samme planet!! Skjønner ikke helt det derre "å så lekker veske" styret. Jeg har nok ikke det genet.

Her er også lommene fulle!

Men, jeg fikk ett gavekort til bryllupet, og det har jeg brukt på å kjøpe meg en liten skinnsekk, og i den er det akkurat plass til at jeg kan ha med meg ei lydbok når jeg går på tur, og mobiltelefonen, i tilfelle regnvær og jeg må bli plukket opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.