|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang prøvd/tatt stoff? | |||
| Nei |
|
154 | 68,14% |
| Ja |
|
69 | 30,53% |
| Dustepoll (denne må vel også med?) |
|
3 | 1,33% |
| Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du prøvd stoff?Moet ik het zeggen? |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Epikur
|
Sv: Har du prøvd stoff?Nebbia: De som prøver kommer fra alle samfunnslag, ja. Men som jeg har forsøkt å forklare flere ganger, så er det veldig forskjellig og ressurs- og sårbarhetsavhengig hvorvidt rusen bare er rus (og at de som tilhører denne gruppen fortjener din sjarmerende betegnelse "tjukke i huet") eller om det er begynnelsen på veien til et rushelvete.
|
|
|
#143 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du prøvd stoff?I sjokk og vantro kan jeg bare slå fast at jeg er enig med BM i denne diskusjonen. Også får jeg litt sånne Himmel og helvete-vibber både av ordet "stoff" og 1-joint-og-du-er-narkis-argumentasjon.
|
|
|
#144 |
|
Epikur
|
Sv: Har du prøvd stoff?
Jeg hakke flytta, jeg har rømt. :synger bygdejentesangen:
|
|
|
#148 |
|
Princess Skids and Scars
|
Hva mener du med døde som følge av hasjen? |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du prøvd stoff?jeg prøvde å røyke hasj en gang jeg var 17 men det var ikke noe særlig..
|
|
|
#150 |
|
Har tro på forbedring
|
Evt HB og husholdningssaft som mange startet med hos oss.
|
|
|
#151 |
|
I mål
|
Sv: Har du prøvd stoff?Nei, jeg har ikke prøvd noen ting, heller ikke hasj. Jeg innså tidlig at når jeg ikke en gang klarte å røyke en Prince mild til tross for iherdige forsøk en periode, var det dumt å forsøke noe sterkere. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Har du prøvd stoff?Nei, det har jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Borte
|
Sv: Har du prøvd stoff?Nei, jeg har alltid hatt sterke prinsipper mot stoff - hasj inkludert - så det har jeg ikke prøvd. Nå er det sjelden jeg i situasjoner der jeg har sjans til å prøve det, men da jeg var yngre kunne jeg gjort det om jeg ville. Her om dagen fant jeg ut at jeg ville dra til Nederland og røyke litt for der er det lov. Jeg tror ikke lenger at jeg kommer til å bli gatenarkoman hore av å prøve hasj.
|
![]() |
|
|