Sv: Hvor bestille billigst mulig dåpskake?
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Lykke til med bakingen! Håper du legger ut bilde av resultatet. 
Tusen takk. Jepp det gjør jeg.
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Det er rett og slett ikke lov å bestille kaker på FP.
Nei det ser ikke slik ut. 
Opprinnelig lagt inn av Maz, her.
Sukkerbrødet fra Schønberg Erken som heter hertuginnekake i boken er det nesten umulig å feile med. Det er dessuten klart best.
Oppskriften har jeg ikke her, men minn meg på det på ettermiddagstid så skal jeg grave det frem. (En morsomhet er at det ikke står på den siden det skal i boken, ei heller i opptrykket).
Ja takk! 
Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.
Jeg syns disse ferdiglokkene ikke er særlig gode, jeg da. De er for tykke, og virker ofte litt tørre, syns jeg (ihvertfall de jeg har prøvd). Ville nok heller kjevlet selv var jeg deg, det er litt mer jobb men det er helt greit å få til. Klipp opp en vanlig bærepose og kjevle marsipanen med en "poseside" under og en over. Bruk masse mel, så unngår du at lokket blir blankt og klissete. Melet kan børstes av etterpå. Å lage marsipanroser selv er heller ikke noe problem, her er en videosnutt som viser det veldig greit. Du som er så flink til å bake klarer dette flotters, vet du. 
Åh tusen takk, da kjevler jeg selv og prøver meg på roser! Ser jo egentlig lett ut, og de kan jo lages dagen i forveien. Så trikset for å unngå svett marsipan er hvetemel altså?