|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreHørte lyden veldig bra, men sambo hørte den ikke. :bombe: |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte overhodet ingen ting |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den veldig godt. Ekkel durende lyd, isj...!
|
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høre
Poden satt på gulvet og lekte da jeg klikket på linken. Han stoppet opp, så på meg med et forskrekket blikk, holdt hendene foran ørene og sa: Mamma, det piper!! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreFår ikke den linken til å funke jeg.. Har ikke sett reklamen heller tror jeg. Hadde vært artig å testa ut, for jeg får "høre" at jeg MÅ da høre dårlig..
|
|
|
#69 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hører den (og jeg hører ikke godt sånn generelt). Nevøen min ble lang i maska da han skulle spille den for meg og jeg bare så på han og sa "Javel?"
|
![]() |
|
|