Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 09:07   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Fra isdisken savner jeg Pommac is, Tom & Jerry is (disse kom i gul og rød, jeg elsket den gule), Hipp, Hei og Hurra-isene (Hipp var gul husker jeg, de to andre var rød og grønn, husker ikke hvem som var hvem) samt Kjempe Yes.

Fra "plukkegodtdisken" savner jeg de store, salte dropsene som var formet som sebraer, hvite på ene siden og sorte på andre.

Det som kanskje er enda kjipere enn at favorittproduktet plutselig forsvinner fra butikkhyllene, er når produktet av en eller annen grunn endrer smak/ konsistens. Kan nevne noen eksempler på ting som ikke smaker like godt som før: Salte bjørner - de var skikkelig gode og salte før, nå er de tamme og knapt salte i det hele tatt, sånne svarte, flate "djevelansikter" - disse var favoritten min tidligere, men de har endret smak og fins ikke gode nå. Det samme med salte smokker, disse smaker heller ikke det samme idag. Ser noen nevner Salmiakki pastiller - disse har jeg smakt i nyere tid (mener jeg kjøpte i Sverige sist), men de er langt fra så gode og salte som de var.

:mimre mimre:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:15   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Flux soda.

Flux Soda!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tror jeg aldri jeg kommer helt over at den blå Hubba Bubbaen med salt lakris-smak ble borte fra markedet.

Blå Hubba Bubba!

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Kom forresten på vaniljestang og.

Vanlijestang!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har ikke lest istråden, men jeg savner Splitt.

Splitt!

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Jeg savner Pæreisen

Pæreis!

Ellers så savner jeg Slappa (samme serie som Hobby, men med lakris inni), champagnedrops, den mandelstangen som hadde sjokoladetrekket utenpå mandlene, honning- og sitron-Pastirol, Smørmalt, Isbre, Robin Hood-kjærligheter, Dracula-kjærligheter, rom/rosin-yoghurt og Big-isen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:33   #3
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Soho

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 17:30   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Soho

Gammel 25-11-08, 19:03   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ellers så savner jeg (..) rom/rosin-yoghurt (..).

Jeg spiser rom-rosinyoghurt nå! Fra julepakka til Tine. Man må imidlertid ta med gløgg, fiken og ingefæryoghurt på kjøpet.

http://www.tine.no/page?id=26&key=120211&cat=628

Gammel 25-11-08, 19:20   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser rom-rosinyoghurt nå! Fra julepakka til Tine. Man må imidlertid ta med gløgg, fiken og ingefæryoghurt på kjøpet.

http://www.tine.no/page?id=26&key=120211&cat=628

Ja, hvordan i alle dager smaker gløggyoghurt?

Gammel 25-11-08, 19:27   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den juleyougurten har jeg styrt unna. Kan ikek skjønne annet enn at det smaker pøkk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 19:38   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke. Min kjære sier at gløggyoghurten og fikenyoghurten var god. Han var mer skeptisk til den med ingefær.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble kvalm etter rom-rosinyoghurten. Det smaker bedre som is. Noen som vet om noe sted man kan få kjøpt rom-rosinis?

Gammel 25-11-08, 20:24   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet om noe sted man kan få kjøpt rom-rosinis?

De solgte det der jeg jobbet mens jeg gikk på videregående, men de har lgt ned eller bytta eier, tror jeg. :hjelpsom:

Jeg mener butikker med godt utvalg, som for eksempel Maxi eller Meny, har is med rom og rosin-smak?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 15:11   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, si det? Jeg tror jeg må teste ut den juleyogurten. Jeg så for øvrig at de solgte juleis i den italienske isbaren på storsenteret. Med bilde av en pepperkake ved siden av. Så kanskje det er pepperkakeis? Nuvel, jeg er iselsker, men akkurat den isen fristet lite.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.