Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 10:36   #1
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Shio, en bedre og mer naturlig brus!

Gammel 23-07-08, 11:13   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Er Sans Kesam med vaniljesmak et alternativ for deg? Den har riktignok 7,3 % fett som er litt mer enn vanlig yoghurt, men mer proteiner og mindre karbohydrater totalt. Det er 5% tilsatt sukker mot 8% i yoghurten.

Det er ikke et alternativ som hverdagsmat dessverre. Mild og lett yoghurten spiste jeg gjerne hver dag, det kan jeg ikke gjøre med vaniljekesamen.

Gammel 23-07-08, 11:54   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er ikke et alternativ som hverdagsmat dessverre. Mild og lett yoghurten spiste jeg gjerne hver dag, det kan jeg ikke gjøre med vaniljekesamen.

Så dumt, det er greit å ha et sunnere kosealternativ.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:12   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Åh, Pæreisen ja!
Hvordan kunne jeg glemme den.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 07:00   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett denne? Den er laget på skummet melk, i motsetning til den vanlige vaniljekesamen som er laget på helmelk. 83 kcal pr 100 g.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 07:01   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har du sett denne? Den er laget på skummet melk, i motsetning til den vanlige vaniljekesamen som er laget på helmelk. 83 kcal pr 100 g.

Eller denne?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 09:44   #7
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg savner Nibbit, mener det var en grønn pose med ekorn på.
Den kom tilbake en gang på 90tallet men det smakte slettes ikke det samme.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 10:17   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet hvor de små Riegelsjokoladene har blitt av? Blå og rød, med og uten nøtter. Husker vi brukte å samle flasker i nærområdet da vi var små. For panten kjøpte vi Riegel og Bugg.

Ja, hvor i helvete har den blitt av? Buggen forandret seg en gang på 90-tallet, da ble den død for meg.

Gammel 27-07-08, 15:00   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller denne?

Takk for tips! Vaniljeyoghurten fra sans har jeg ikke sans for. (Se og hør, får jeg jobb? ) Den lette kesamen har jeg ikke fått med meg. Må prøves, takk for tips! Har vært fint lite og kikket på mat det siste halvåret pga. svangerskapskvalme, jeg henger åpenbart ikke med i svingene.

Gammel 23-07-08, 11:28   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Bounty med mørk sjokolade!

Den selger de enda, bla. på snopebutikker (Dropsen/Candygirl).

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Shio, en bedre og mer naturlig brus!

Jaa! Jeg ELSKET den med fersken!

Vaniljestang finnes da enda, de har pakker med 10 stk i på Rema her. God gammeldags vaniljestang. :sikle:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.