|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?De hadde forresten sånne i størrelser opp til 110 minst (jeg så bare på "guttefargene") på reflexbutikken her i byen, jeg var innom siden de startet salget i dag. Så det er sikkert mulig å få tak i riktig størrelse i andre butikker, eventuelt ta en telefon til Reflexbutikken i Tromsø og spør om de kan sende. De hadde orange og blåstripet, helt grønn eller hvit og rosastripet.
|
|
|
#23 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?De har to avdelinger, sjarmtroll og lilletrollet. Sjarmtroll ligger ved siden av jekta vest (kjøpesenter ved flyplassen, bak OBS bygg dersom du er kjent i området), lilletrollet ligger på Pyramiden (kjøpesenter i Tromsdalen).
|
|
|
#24 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Jeg er ekte tromsøværing og kjent i området ja |
|
|
|
|
|
#25 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?
Jeg var innom butikken på Pyramiden i dag, og de hadde satt ned disse dressene med 50%. Førpris var 399,- mener jeg.
|
|
|
#26 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Takk Kanutte, da er Reflexdress i 104 handlet inn av ei grei dame i Tromsø. I dag ankom også en fantastisk lekker oransjerød heldress i størrelse 110 fra Katvig. |
|
|
|
![]() |
|
|