Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 20:42   #121
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja men de er jo de jeg snakker om. Et rundt "hjul" i rød papp der det ligger 8 (?) små trekantede kremoster innpakket i sølv, med forskjellige smaker (sopp, reke, skinke). De har dem på alle butikker her.

NEI!!!
Ikke de.
DIsse smaker litt syrlig og har ikke definerte smaker og er mye større enn de du snakker om.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 20:43   #122
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg skrev det rett under innlegget. De høres gode ut, kjipt at de er borte så jeg ikke får smakt!

Gammel 23-07-08, 20:43   #123
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg likte godt Rakett-is og Drillo-is engang. Jeg spiste tydeligvis mest hennig-Olsen is, for jeg finner nesten ingen av mine barndomsiser på mimrekartene.
Og så importerte min mors jobb sjokolade fra Sverige (har lett i Sverige, men finner ikke): Cloetta Edelmelk! Yum! Fantes i gult papir og rødt (med nøtter).

Synes liksom også at OKO-ringene smakte og så bedre ut enn Sjoko-ringene..

Edelmelk!!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:49   #124
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg savner veldig tine youghurtmosse ( 4 pk, 2 m ananas og 2 m aprikos?, luftig og med masse masse fruktbiter).

Hvorfor sluttet de å lage disse??

Ellers savner jeg salte lisser, rosa smurf, og ekte sursild ( den nye smaker ikke riktig!)

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:51   #125
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh nå kom jeg på ISKAKAO! Fra Tine. De selger iskaffen enda, men ikke iskakaoen. Fantes i mørk og lys.

Gammel 23-07-08, 21:54   #126
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fanta lemon - var avhengig av den da jeg var gravid

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:59   #127
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Åh, her var det mange savneting, ja. Mest av alt savner jeg pæreisen.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 22:03   #128
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

De har en pæreis i samlepakke i butikkene, den smaker egentlig ganske likt den gamle pæreisen, synes jeg.

Gammel 23-07-08, 22:09   #129
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Fanta lemon - var avhengig av den da jeg var gravid

Den var utrolig god

Gammel 23-07-08, 22:18   #130
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg savner veldig tine youghurtmosse

Jeg likte også disse.

Også de yoghurtene som var på åttitallet som hadde rørte blåbær i bunnen av begeret.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:18   #131
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ananas-Hapå!

Jeg tror du er rusk!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:36   #132
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har en pæreis i samlepakke i butikkene, den smaker egentlig ganske likt den gamle pæreisen, synes jeg.

Fra Diplomis? ?

Gammel 23-07-08, 23:46   #133
Snoka
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Snoka har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skulle ønske brusen Lilt fantes her.....
Og hvorfor forsvant sjokoladen crunchie???

Snoka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:49   #134
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

French Fries med paprikasmak.

French Fries hadde også en med chilismak. Den var vel ikke på markedet mer enn én sesong. Savner begge to.

Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:50   #135
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Savner splitt-isen

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:52   #136
Snoka
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Snoka har et hav av muligheter foran seg
Standard

Og pæreis!!!

Snoka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 03:42   #137
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg tror du er rusk!

Den var jo så god å ha under brunost!

Gammel 24-07-08, 09:14   #138
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Fra Diplomis? ?

Ja, tror det? Det er en pakke med tre forskjellige saftis, de er til og med sukker-redusert. Fersken, bringebær og pære. Den med pære smaker ordentlig pære, synes jeg, men den med fersken er ikke særlig god.

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

French Fries hadde også en med chilismak. Den var vel ikke på markedet mer enn én sesong. Savner begge to.

Åh den husker jeg, den var knallgod. Var det Sweet Chili, mon tro? Mener å huske at den var litt søtlig. Savner den, selv om jeg ikke helt er fortrolig med konsistensen på den chipsen.

Gammel 24-07-08, 09:20   #139
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snoka, her.

Og hvorfor forsvant sjokoladen crunchie???

Siste svangerskap hadde jeg pica på Crunchie, og endte med å bestille en eske fra england. Utrolig hvor nye sjokkis de gir deg for 200,-. Kan jeg gjenta det stuntet når jeg ikke har noen hormonunnskyldning?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 09:24   #140
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Sorte Bill. Vaniljeis med lakristrekk.

Jeg har vært på en ukes ferie i Sverige, og prøvde å spise meg lei av lakris-is. Det gikk ikke...

Jeg lurer på hvorfor det ikke kan være slik is i Norge? Er det så store smaksforskjeller mellom landene liksom?

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.