Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Deilige og enkle brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 13:41   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Deilige og enkle brownies

http://www.cacaoweb.net/sjokoladekak...-brownies.html

Denne googlet jeg frem for noen uker siden da jeg måtte i full fart endre på menyen da vi skulle ha gjester.

Oppskriften var veldig enkel og resultatet er saftig og nydelig!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:19   #2
Glede!
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
Glede! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Deilige og enkle brownies

Fikk lyst til å lage den, men har selvsagt ikke nøtter her

Glede! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:22   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må da gå fint uten nøtter?

:fikk lyst på, men har heller ikke nøtter i hus:

Gammel 23-09-07, 20:31   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enklere enn Toro?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:48   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Funker fin uten nøtter og jeg må si at det er verd å prøve- mye bedre enn Toro osv. Veldig enkelt!

Gammel 23-09-07, 20:48   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Enklere enn Toro?

Den syntes jeg er veldig enkel og knallgod

Gammel 23-09-07, 20:50   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Kommentaren til flere av gjestene var:
"OJ ! Da var det slutt på å lage den fra Toro"!

Jeg er ingen baker så det er sagt, men dette klarte selv jeg. Og folk ble imponerte

Gammel 18-07-08, 11:59   #8
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

:drar opp en gammel tråd: Jeg Mandarin! Denne er så rask og enkel og blir seig og herlig. Jeg skal bake den i dag siden vi er på hytta og jeg trenger å imponere svigermor selv om jeg ikke har tid til å bake kake.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 15:29   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ja den er vanvittig god. Imponerer folk stadig med den!

Gammel 19-07-08, 17:12   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker en ganske lik oppskrift, bare til STOR langpanne. Den er helt fantastisk god! Det som er så greit er at man som regel har alle ingrediensene i huset (kokesjokolade har jeg aldri liggende, den blir jo spist opp!).
Folk spør alltid etter oppskriften, og det er like enkelt (og herreguuud så mye bedre) enn Toro ja.

Gammel 22-07-08, 14:47   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har forresten sløyfet nøttene, siden jeg er allergisk. Det gikk fint. Det gikk også veldig fint å doble oppskriften til en stor langpanne. (samme steketid)

Nå sitter jeg bare og venter på anledning til å bake en til..

Gammel 24-07-08, 08:21   #12
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Hvor mye skal man piske egg og sukker? Er vel ikke nødvendig å piske det til eggedosis?

Gammel 24-07-08, 10:47   #13
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Hvor mye skal man piske egg og sukker? Er vel ikke nødvendig å piske det til eggedosis?

De blir best hvis du pisker lite, denne skal jo ikke være luftig som et sukkerbrød. Min ble best da jeg laget den på hytta med en ødelagt hjulvisp.

Gammel 24-07-08, 11:03   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

IKKE eggedosis nei.

Gammel 27-07-08, 02:51   #15
pucca
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
pucca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sitter her på nattevakt og surfer litt. Det er farlig å komme over sånne oppskrifter. Må prøve ut denne fortest mulig tror jeg...Har en 13-åring som simpelten bare elsker sjokoladekaker
Takk for tipset

pucca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 16:50   #16
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne står i ovnen nå.

Gammel 01-03-09, 14:39   #17
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Til glede for nye lesere.

I dag skal jeg ha nøtter i, for første gang. Blanding av pistasj og cashew, siden det er de jeg tåler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.