Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 02:33   #61
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få en øl til å vare hele natten?

Du verden. Det var ikke verst.
Mumriken gikk og la seg, men det er sikkert ikke noe i veien for at jeg kan sitter her og drikke øla di likevel?

Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 02:33   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og ingen andre enn meg dør av at jeg røyker med begge hendene når jeg drikker øl?

Hvordan får du da til å drikke?
Sugerør?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 02:35   #63
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg røyker ikke, så jeg har en ledig hånd. Jeg kan godt kaste øl på Kirsebæren. :tilbyr:
Da trenger du bare å gape, så regner jeg nok med at jeg treffer med mesteparten.

Gammel 24-07-08, 02:39   #64
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg tenker jeg får ta kveld jeg også. Jeg må jo opp å hindre mumrik i å reise i morgen. Good night, everyone!

Gammel 24-07-08, 06:23   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk underholdning på morgenkvisten når jeg våknet klokka fire og ikke fikk sove mer!
Ølet mitt står i kjøleskapet og venter på sol på terrassen - lurer på om det kanskje må stå der til neste sommer.

Gammel 24-07-08, 08:37   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvordan får du da til å drikke?

Det har vært en utfordinrg, men det går. Man tar tak i ølglasset med munnen og bare lener seg bakover.

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg røyker ikke, så jeg har en ledig hånd. Jeg kan godt kaste øl på Kirsebæren. :tilbyr:
Da trenger du bare å gape, så regner jeg nok med at jeg treffer med mesteparten.

Eventuelt satse på å møte samarbeidsvillige mennesker som Grey.

Jeg har ikke lest igjennom tråden for å finne ut om jeg har rett til å være forvirret eller ikke. Men jeg har vært på jobb i nesten en halv time uten å drikke kaffe. Kaffe. Nå.

Gammel 24-07-08, 08:58   #67
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Venninnen befinner seg i Romsdalen, men skal etterhvert befinne seg trønderhovedstaden. Men da er vi kanskje ikke så barnløse verken jeg eller mumriken....

(Kilde: youtube.com)

Gammel 24-07-08, 10:46   #68
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Sånn er det.

Gammel 24-07-08, 10:53   #69
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Mumrik har lært seg den derre jodlegreia faktisk. Vi har jo vært på sånne greier hver kveld når ungene har lagt seg.
Dessuten er jeg den beste med ord idag kjenner jeg. :Planlegger å vekke hjernen snart:

Sist redigert av Grey : 24-07-08 kl 10:56. Årsak: tastetrykk og trykketast og sånn
Gammel 24-07-08, 11:45   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er så flinke til å fjase! Jeg har også lyst til å være med å drikke øl i Trondheim, og er med dere i ånden. Så lenge det ikke blir snakk om rock på båt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 16:52   #71
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dere er så flinke til å fjase! Jeg har også lyst til å være med å drikke øl i Trondheim, og er med dere i ånden. Så lenge det ikke blir snakk om rock på båt.

Du er altså så kjedelig
Jeg tok deg jo med på en konsert du mest sannsynlig kommer til å huske resten av ditt liv.

Jeg er sikker på at Mumrik m/venninnne hadde elsket den båten og den underlige historien de to felegnikkende menneskene framførte.
Det var jo en...eh... øh... særs interessant opplevelse.
Og da vi fullførte opplevelsen med å få med oss Grand Prix på byens sortkledd-bule, ja da var kvelden komplett for min del.

Gammel 24-07-08, 16:57   #72
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg kjenner jeg ser frem til øl med Kirsebær med skrekblandet fryd.

Gammel 24-07-08, 17:06   #73
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh...Mumriken, Kirsebær og mystiske Grey. Hvordan kan jeg få lurt dere over på besøk til Bergen når jeg endelig kan røyke og drikke igjen? Jeg skal ha masse øl i kjøleskapet.

Gammel 24-07-08, 17:33   #74
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Åh...Mumriken, Kirsebær og mystiske Grey. Hvordan kan jeg få lurt dere over på besøk til Bergen når jeg endelig kan røyke og drikke igjen? Jeg skal ha masse øl i kjøleskapet.

Jeg på min side kjenner at jeg har veldig lyst til å få med meg aC på en god svartkledd bule neste gang jeg gjester hovedstaden...

Gammel 24-07-08, 18:35   #75
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Vurderer sterkt å prøvekjøre den nye bilen min til Trondheim.....

Gammel 24-07-08, 19:29   #76
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo lokke med at du har mektige vænna?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:14   #77
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Jeg er mystisk. Og lettlurt. Så for min del tror jeg kanskje ikke det skal kreve så mye mer enn et fullt kjøleskap. :enkel:

Gammel 24-07-08, 20:17   #78
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har seks øl, jeg lurer på om det er enklere å få dem til å vare hele natten.

Gammel 24-07-08, 20:22   #79
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har seks øl, jeg lurer på om det er enklere å få dem til å vare hele natten.

Jeg har ikke øl jeg. Det var lite gjennomtenkt det.

Gammel 24-07-08, 20:23   #80
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Du har mann, og klokka er ikke åtte enda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.