|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er allerede i gang. Innebod er under bygging. Da blir det lettere å få oversikt. Nå er det nemlig kaos. Det straffer seg å aldri flytte. Har bodd i samme hus i 22 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
Jeg vet. Men for vår del må dette tas trinnvis.
![]() |
#25 |
Leser
|
Nei, jeg husker hvor sjokkert du ble, da jeg tenkte å hive våre, da vi tok vekk våre.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 29-07-08 kl 15:33. Årsak: Litt feil smilefjesbruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merVi lever i et fryktelig rothus med enorme mengder ting. Både jeg og mannen min har vanskeligheter med å kvitte oss med ting, samtidig som det er artig å handle... men jeg skal gjøre en innsats.
![]() |
#29 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg satte alle cd'ene inn i mappa og kastet coverne da jeg flyttet fra stor til bitteliten leilighet for en del år siden. Tok vare på selve papirinnmaten med tekster etc i en egen eske, men i neste flyttesjau presterte jeg å kaste disse også. Det har jeg angret sårt på. Ikke at jeg satte cd'ene inn i album, men at jeg kastet tekstene. Ikke gjør det. Oppbevar dem heller i en boks tilpasset cd'er eller sett dem inn i albumet de også.
![]() |
![]() |
#30 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bymisjonen har en bruktbutikk på Sem. Der kan en levere sånt. Ring dem og spør hva de tar imot. Tror det bare er elektriske artikler de ikke tar imot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har bakt søte kaker
|
Legg ut annonse på finn.no på Gis bort/Gratis. Folk kommer og henter det utroligste, så lenge det er gratis. Evt så kan du ha garasjesalg
![]() |
#32 |
Epikur
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er selvsagt med. I flyttesjauen regner jeg med å kaste alt som ikke har vært i bruk en tid og ikke kjøpe ting jeg ikke trenger.
![]() |
#33 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er ganske nyinnflyttet, og her er det fryd og gammen!
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med! Vi har akkurat montert ny gigantisk garderobe fra IKEA og har derfor måttet rydde og sortere i våre egne og ungenes klær. Det er skremmende hvor mye vi/de har, og jeg har nå pakket full to svære kofferter som i morgen skal til vårt lokale asylmottak. Håper de også trenger en barnevogn, fordi jeg tar den med meg uansett. |
![]() |
![]() |
#35 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er med!
![]() |
#38 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg er absolutt med!
![]() |
#39 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har du jo rett i!
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merGodt tiltak - jeg er med. Selv har jeg nylig gått gjennom fryseren(e), og dette gjorde meg rett og slett skamfull. Det er virkelig altfor mye god mat som går til spille i Pidahjemmet. Fant blant annet indrefilet av hjort som burde vært spist i fjor.. |
![]() |
![]() |
|
|