Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg er den ultimate sneglefanger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 21:02   #19
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er den ultimate sneglefanger

[quote=Kaija;1104139]Godt jobba.
Her tyr vi fremdeles til gutter på sneglesommerjobb. De tar en runde hver kveld, og tjener noen kroner hver. Hagen er liten og det er tørt, så i år har vi ikke vært så plaget av utyskene ennå.[/quo2te]

Jeg forsøkte inspirert å dra med meg Lærlingen (for anledningen kalt Rekrutten) i sneglekrigen, men det var ikke helt vellykket. Han var med i teorien, men i praksis la det en demper på stemningen. "Se her, lille sneglevennen, her er en deilig løvetann du kan spise"

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Inviterer herved Balanse på en ukes snegledreperferie. :invadert:

Jeg kom på at vi har jo egentlig en avtale, men jeg må dessverre melde avbud. Jeg skal visstnok til Sauda i stedet. Det vil si, jeg driver intens lobbyvirksomhet for å få til Dyreparken i stedet, men tror ikke jeg lykkes.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hvor bor dere som har så mange snegler? Her er det ingen, og det er akkurat sånn som jeg vil ha det :skvetten: og liker ikke snegler!!

Husker det var mange i Lillesand når jeg var der om sommerern som liten.

Vi snakker det våte og milde sørvestlandet her, snegleparadis. :bitter:

Akkurat i kveld må jeg tilstå at kampviljen er liten. Gårsdagen gav laber fangst, jeg er solbrent og sliten etter lang dag først på jobb og så på stranda. En liten gutt er lurt i søvn og jeg tror jeg skal spise litt is og lete opp Jon Blund for en date.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.