Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 23:15   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Men jeg har jo lov til å handle gaver da. Kanskje jeg skal ta en tur for å se om jeg finner noen julegaver. *smutthull* Treffes?

Gammel 30-07-08, 08:54   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Men jeg har jo lov til å handle gaver da. Kanskje jeg skal ta en tur for å se om jeg finner noen julegaver. *smutthull* Treffes?

Gaver ja . Ser ut til at vi tar en tur i dag, bare mannen våkner fra post-nattevaktssøvnen sin.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:41   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Gaver ja . Ser ut til at vi tar en tur i dag, bare mannen våkner fra post-nattevaktssøvnen sin.

Du får gi oss rapport når du kommer hjem da, om det er verdt turen dit.

Gammel 30-07-08, 13:30   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Dorothea

Jeg og lillesøster tok oss en liten tur til Vinterbro senter. Dorothea ser virkelig ut til å være en butikk etter min smak - selv om de var ganske utplukket på Vila. Salg var det likevel, og jeg fikk med meg 1 jakke, 1 cardigan, 2 gensere og 2 singletter samt noe pynt til dåpen for 450 kroner tilsammen .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:31   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dorothea

Ikke sant!

Gammel 31-07-08, 00:10   #6
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Fant en kjole fra Vila på Voice of Europe i fjor. Har sett flere og flere butikker som tar inn Vila, men har ikke shoppet så mye i det siste så det står litt stille i den delen av hjernen akkurat nå. Tenke... Kanskje Neste Stopp? Gunerius og Oslo City har vel både Voice og Neste Stopp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.