Sv: Er du en skriver eller en leser?
Jeg er en leser. Jeg har til dags dato ikke skrevet et innlegg her inne. Dog har jeg lest flittig i over ett år.
Dere opplyser meg og får meg til å bake kaker, lese bøker, prøve viner og kjøpe ting jeg ikke ante at jeg trengte. Jeg leser av og til høyt, for min bedre halvdel, innlegg jeg leser her inne. Jeg blir rørt, opprørt og lattermild. Jeg refererer titt og ofte til FP i samtaler med andre. Jeg bruker FP som et oppslagsverk. Tenk, slik tiltro har jeg til dere.
For en stund siden tenkte jeg at det var på tide å komme ut av leseskapet og meldte meg derfor inn. Jeg følte at jeg hadde plukket opp litt av sjargongen. Etter å ha lest flere tråder om hvor dere hører hjemme sånn innen utdanningsnivå, syn på krig, fred og politikk og sånn, følte jeg meg veldig hjemme. :klump i halsen:
Men det skulle vise seg at en ting er å lese og bli kjent med forumet på den måten, en annen ting er å plutselig skulle prøve å tre inn i det gode selskap.
Tusen takk for at dere er her og skriver så mye. Det er ingen andre fora jeg har vært innom som når opp. Ingen over og ingen ved siden av FP.
Her er velsignet, deilig fritt for marengs, vill tegnsetting, sms-språk, kooz og klemz. Her er en god blanding av gode diskusjoner og kvalitetsfjas.
Jeg velger å tro at jeg ikke er den eneste som har stor glede av deres fellesskap selv om jeg ikke deltar/bidrar.
|