Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billig og bra "tripp trapp"-stol? Hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 22:51   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Billig og bra "tripp trapp"-stol? Hvor?

Snoopy sitter nå i en ikea plast stol. sånn til 149 kr. Vil ha henne over i en "tripp trapp"

Turbo har en kiddo anno 2003 som jeg synnes er mye bedre en dagens kiddo.

Stokke tripp trapp skal vi ikke ha. Har et lite kjøkken å nekter å snuble i fotene.

Så hva skal vi kjøpe?

Gammel 29-07-08, 23:03   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Billig og bra "tripp trapp "stol? Hvor?

Vi har denne og er fornøyd med den.

Hauck Alfa

Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:19   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig og bra "tripp trapp"-stol? Hvor?

Det umiddelbare som slår meg er Fretex og loppis.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:27   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

finn.no

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:27   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det umiddelbare som slår meg er Fretex og loppis.

Har ikke Fretex her. Og loppis må jeg inn til sverige

Har vært på bruktbutikken å de hadde en stokke som var 5 år gammel og kostet 1000 kr
Og rødekors hadde ingen ting

Og jeg finner ingen ting på finn rundt her. en tripp trapp er vel ikke det enkleste å sende

Men finner faktisk lite på finn.
Vet ikke helt hva jeg skal søke på

Gammel 30-07-08, 07:53   #6
Left
Passiv

Standard

Jeg kjøpte min på tysk ebay, og betalte ca 600,- hjem på døra
Noe særlig billigere er det vel ikke mulig å få det for en ny i hvert fall. Den fungerer akkurat som TrippTrapp, og er like stødig. Kanskje ikke riktig så blytung, men den står støtt.

Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:04   #7
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Lurer på om det var noen av disse poengavtalene til matbutikker som hadde en fin tripp trapp stol. Triumf eller noe i den duren. :sjempehjelpsom:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 11:55   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte stokke tripp-trapp på loppemarked til 50,- med bøyle. Ser omtrent ny ut. Loppesesongen starter like etter skolestart, så da er det muligheter for kupp.

Gammel 31-07-08, 00:44   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Lurer på om det var noen av disse poengavtalene til matbutikker som hadde en fin tripp trapp stol. Triumf eller noe i den duren. :sjempehjelpsom:

Triumf har vi ikke. har en kiwi butikk men handler ikke der. men takk for tips

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg kjøpte stokke tripp-trapp på loppemarked til 50,- med bøyle. Ser omtrent ny ut. Loppesesongen starter like etter skolestart, så da er det muligheter for kupp.

Her har det vært et loppemarked\martna, i mai`?!? og vet ikke at det bruker å være andre.

Vet mange her kjører sør og nordover for sånt.
da kjøper jeg heller en ny en. Blir like dyrt

Gammel 31-07-08, 01:23   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg så en fin stol på Jysk, av alle steder.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 15:16   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg så en fin stol på Jysk, av alle steder.

Takk. Da skal jeg ta en tur dit. Ikke tenkt på jysk men vært alle andre plasser

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.