|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merJeg har begynt, har pakket bort klær etter k, de ligger nå klar å skal sendes til gatebarna i Bolivia, kjøkkenskapene har jeg ikke så mye i lenger, ikke så lenge siden jeg flyttet. Alle cd-ene er lagt i mapper å det skal jeg gjøre med dvd-ene også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merVi har såpass stort hus at vi har bare pakket fram akkurat det vi trenger. Lenge hadde vi bare 3 middagstallerkener + litt annet nødvendig i kjøkkenskapene og resten i kjelleren, men det viste seg at vi fikk såpass mye besøk at det ble litt mye løping opp og ned. Så nå har vi plassert en skjenk på stua med slikt ekstraservise, men vi passer på å begrense hva vi har her oppe, så godt som mulig.
![]() |
#5 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg merEndelig fant jeg denne tråden igjen! Her kastes det over en lav sko, skal vi bo 4 stk i denne treromsen fra februar må det sjaues. Vi har tre boder, en til klær, en til møbler og en til snowboard, ski, kofferter osv. I klesboden har vi skap til vintertøy og store plastbokser med navn på.
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
Hva behager? Det kan da aldri bli for mye merking.
![]() |
#9 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eie mindre og glede seg mer
Jeg elsker min Dymo.
![]() |
|
|