Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg drømmer om ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 19:14   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg drømmer om...

Jeg tror at jeg er i en generasjon som ikke anser middagsbesøk som noe viktig. Ihvertfall ikke "vennegjengen" vår.

Vi har aldri vert på middag hos noen. Har hatt noen ganger her.

Ble faktisk invitert på taco for noen uker siden. 2 timer før de skulle ha det. Og jeg skulle videre sammen med de på en fest etterpå. Men da var vi allerede langt avgårde på bursdag hos lillehuldra

Jeg synes det er kjempekoselig å intvitere til mat. Og samles sammen med venner. Men det blir ofte veldig dyrt synes jeg.

Synes og det er koselig å ha spleisefest og. Det hadde vi i går på plenen hos bestefar. Alle tok med seg litt forskjellig grillmat og så grilla vi det sammen og bada.

Men gjengangeren er at man må hjelpe til, og betale for sin del. Men det er egentlig like greit så lenge vi alle er så tidlig i etableringsfasen at vi ikke har så mye penger å rutte med.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.