|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Min ettåring går ikke ennå, og bra er det. Hun måtte i såfall hatt str 17 i sko. Små føtter,ja. Ikke arvet av sin mor.
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Her bruker vi Stonz enda. Men går nok over til gortex etter hver. Og så crocs støvler. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg ble frarådet å bruke Gortex og andre vintersko sensommer og høst. Selv med tynn sokk blir det for varmt. Lillesøster her nærmest løper av gårde, så Stonz og tøfler funker ikke.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Håpr hun passer crocks sine støvler når hun skal i barnehagen neste høst. Hører de er veldig lette på foten. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har ettåringen din støvler?Hvilke tunge støvler er dere vant til og hva gjorde vi før Crocksen kom?
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Jeg har fått fatt i noen uforete goretexstøvletter fra Superfit som ikke blir for varme. Men det er vanskelig å finne, så guttungen på 4 har gummistøvler og har hatt det de 2 siste årene.
|
|
|
#29 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har ettåringen din støvler? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har ettåringen din støvler?
Jeg tror ikke støvler er noe bedre fottøy |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ettåringen din støvler?Da lillehuldra begynte i barnehagen i fjor, var hun 13 mnd og brukte str 19 i støvler. I år måtte vi kjøpe i str 23 og de er litt knappe allerede
|
|
|
|
#36 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har ettåringen din støvler?
Gummistøvler?
|
|
|
#37 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har ettåringen din støvler?Ordentlige gummistøvler, ja. Nå har jeg ikke prøvd disse regnsokkene, og det skal jeg ikke heller, men jeg er veldig tilhenger av slikt til barn som ikke går enda. Barn som går bør få en solid fotsåle, ikke en sokk.
|
|
|
#38 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Re: Sv: Har ettåringen din støvler?
De er jo hardere - men jeg tror ikke barna tar skade av å kjenne litt steiner etc. på underlaget (noe jeg igjen betviler at skjer med regnsokker). Da er jeg mer bekymret for at støvler gir de aller minste dårlig balanse og begrenset bevegelighet. Men for all del, bare vær en dårlig mor du Skremmern. Ta på ungen gummistøvler |
|
|
|
![]() |
|
|