Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en skriver eller en leser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 20:38   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du en skriver eller en leser?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jaa ... men det skrev jeg jo i bloggen at jeg skulle, minst et døgn før jeg gjorde det. (Midt i fellesferien, riktignok, men hallo!) Og jeg skrev at alle som ville skulle få tilgang. Du skulle ha det nå, du også?

Ja takk.

Selvfølgelig skulle jeg ha fått med meg det. Et helt døgn liksom. Tsk, tsk, tsk..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 20:12   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Leser veldig mye mer enn jeg skriver.
Som Thalia så leste jeg her lenge før jeg turde å melde meg inn. Og fortsatt er terskelen for å poste ganske høy. Jeg skriver ofte innlegg som jeg sletter igjen. Kanskje jeg bare skal bli flinkere til å trykke post?

Gammel 01-08-08, 20:29   #3
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Leser veldig mye mer enn jeg skriver.
Som Thalia så leste jeg her lenge før jeg turde å melde meg inn. Og fortsatt er terskelen for å poste ganske høy. Jeg skriver ofte innlegg som jeg sletter igjen. Kanskje jeg bare skal bli flinkere til å trykke post?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:19   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Leser mest, og i perioder skriver jeg en del også. Liker egentlig aller, aller best å fjase.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:26   #5
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg leser definitivt mest. Skriver mye mer på andre fora - her er terskelen høyere for meg. Jeg skriver mer i perioder når jeg har tid og føler meg inne i sjargongen, men det skal ikke mye til før jeg faller ut igjen. Nå har jeg i grunnen vært utfalt ganske lenge. Men jeg kommer ikke til å melde meg helt ut - som for mange andre er FP et fabelaktig oppslagsverk for meg. I går bakte jeg f.eks. en Harry Knøl-kake til eldsteguttens bursdag etter at jeg hadde vært så dum og latt ham se på bursdagskaketråden med bilder...

Gammel 01-08-08, 22:35   #6
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det siste halve året har jeg så og si bare lest her. Det er vanskelig å gi slipp på forumet selv om man ikke har energi til å skrive.

Akkurat nå er det så vanskelig å komme inn i skrivemodus at jeg har ombestemt meg flere ganger før jeg i det hele tatt har skrevet noe nå.
Merkelige greier det der, for det har ikke vært noe problem før.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:00   #7
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg leser og leser, men ser at jeg nok kommer til å skrive en del når jeg kommer meg litt mer inn i FP. Det er jo virkelig et forum man kan trives med.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.