|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?
Ja takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Leser veldig mye mer enn jeg skriver.
![]() |
#3 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser definitivt mest. Skriver mye mer på andre fora - her er terskelen høyere for meg. Jeg skriver mer i perioder når jeg har tid og føler meg inne i sjargongen, men det skal ikke mye til før jeg faller ut igjen. Nå har jeg i grunnen vært utfalt ganske lenge. Men jeg kommer ikke til å melde meg helt ut - som for mange andre er FP et fabelaktig oppslagsverk for meg. I går bakte jeg f.eks. en Harry Knøl-kake til eldsteguttens bursdag etter at jeg hadde vært så dum og latt ham se på bursdagskaketråden med bilder...
![]() |
#6 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Det siste halve året har jeg så og si bare lest her. Det er vanskelig å gi slipp på forumet selv om man ikke har energi til å skrive.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser og leser, men ser at jeg nok kommer til å skrive en del når jeg kommer meg litt mer inn i FP. Det er jo virkelig et forum man kan trives med. |
![]() |
![]() |
|
|