|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva synes du om dette varme været? | |||
| Jeg elsker det! Skulle ønske det alltid var sånn. |
|
57 | 39,58% |
| Jeg liker det godt, sånn innimellom. |
|
40 | 27,78% |
| Joda, finvær er greit, men må det være så varmt? |
|
33 | 22,92% |
| Jeg plages i varmen og vil helst ha kaldere vær. |
|
6 | 4,17% |
| Jeg hater det! |
|
4 | 2,78% |
| Jeg bor i Nord-Norge eller på andre kalde steder og driter i at andre har det varmt. |
|
4 | 2,78% |
| Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det, og ville hatt det sånn bestandig. Nå er det 25 grader ute her, og jeg synes det er litt småkaldt
|
|
|
#42 |
|
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Vanligvis elsker jeg det finværet vi har nå, men i år skal jeg liksom holde meg unna solen og det er litt pes må jeg innrømme. Superkjipt å hele tiden måtte sitte under parasoll mens sola skinner, og å måtte finne et sted med skygge overalt hvor vi er. Ikke alltid like enkelt. Hrmpf. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg synes at det er deilig med finværet som vi har nå, men jeg ville gjerne hatt lavere tempraturer på kvelden og på natta.
|
|
|
#44 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Syns det er veldig deilig, men hadde dødd på meg om det var sånn hele tiden. Lett å kle på ungene og seg selv da. En shorts eller kjole bare(og noe under da)
|
|
|
#45 |
|
intro
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg hater det når det nærmer seg og overstiger 30 grader - virkelig hater det. At det går utover nattesøvnen, er det verste, synes jeg. Vi kjørte bil gjennom Gudbrandsdalen her om dagen, og på Vinstra viste gradestokken 34 grader i skyggen.
|
|
|
|
#46 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det. Hadde ikke gjort meg noe om det alltid var sånn. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det!! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker finværet, men hater å være på jobb
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg hater snø og vinter og kunne flyttet til varmere strøk på flekken. Men jeg må innrømme at jeg liker finværet best når det er max 25 i skyggen...... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
blid
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?
Samme her! Nyter hver en dag når været er som nå - husarbeid kan vente til det blir gråvær igjen
|
|
|
#55 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg liker også at det er flere årstider.
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg liker det godt, sånn innimellom. Vel egentlig elsker jeg det, når det er sånn innimellom. Jeg plages egentlig av varmen, jeg svetter og peser og greier ikke gjøre en dritt. Kanskje derfor jeg liker det? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg er et høstmenneske.
|
|
|
#60 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg liker at det er ordentlig sommer, for all del.
|
|
![]() |
|
|