Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg trekker tilbake det jeg sa

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 01:38   #19
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trekker tilbake det jeg sa

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Om kvelden kvalifiserer både shorts og t-skjorte og til dels hele ungen til "biohazard". Klærne kastes i kurven for skremmende klesvask, ungene spyles og skrubbes til vi er sikre på at det er VÅRE unger vi har tatt hjem. Og i morgen er en ny dag!

Har du vært hjemme hos oss og spionert? Beskrivelsen høres kjent ut, og det er lenge siden jeg har gitt opp at folk skal få se jentungen rein. Iblant hender jeg mumler noe om at hun var rein i morges, men på den andre siden: Who cares?

Solkremsmøring er for øvrig noe dritt. Vesla har i løpet av sommeren gått fra å elske å bli smurt inn til å bli en hysterisk slimål hver gang solkremen kommer fram. Ugh.

Men heller sommer enn vinter. Uten tvil av noe slag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.