Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang selskapskjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 12:47   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lang selskapskjole

Hva slags budsjett måtte jeg regne med der, da? (Min logikk er at det er mye morsommere å kjøpe enn å leie kjole, men jeg har ikke lyst til å bruke så uhorvelig mye mer enn det det koster å leie heller, og det er vel muligens et par tusen?)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:56   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet med eksempelvis Paléet er at det er mye dyre merker som føres der. Nå så jeg på nettsidene, og ser at blant annet Riccovero har kommet dit, som ikke er så dyrt. Der kan det jo være de har noen pene kjoler i den prisklassen. Hos Ferner Jacobsen koster jo jeansene fort et par tusenlapper, så det er ikke stedet å kjøpe en slik kjole.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 13:15   #23
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synd du ikke bor i Bergen, her har vi www.divakjoler.no du kan jo gå inn på siden og få noen tips i det minste

Gammel 30-07-08, 13:27   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om du allikevel skal gi brudebutikkene en sjanse, for de har en del selskapskjoler (uten slufser og marengs) der som kan fungere perfekt til den pompøse middagen.

Det ligger en kjolebutikk i Ullevålsveien rett forbi katta ( Teatergt. 1
0180 Oslo
Postboks 6792

Telefon: 22 20 20 09
Fax: 22 20 20 64
E-post: post@be-u.no)
og så er det en i Slottspassasjen som har lange aftenkjoler. I tillegg har du Tina Ritzi i Kirkeveien 72

Gammel 30-07-08, 16:35   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville prøvd hos Dollarosa på Gunerius. Der har de litt av hvert, også fotsidt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:16   #26
Left
Passiv

Standard

Her:
http://www.jacqueline-as.no/3_gallakjole.html
De har butikk i Bygdøy Alle´ 33.

Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:08   #27
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så i VG at Agape i Rosenkrantz gate skal ha nattåpent med salg i morgen, torsdag 31/7. http://www.agape-brud.no/

Gammel 30-07-08, 18:14   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Her:
http://www.jacqueline-as.no/3_gallakjole.html
De har butikk i Bygdøy Alle´ 33.

Jeg begynte å bla igjennom litt etterpå, og vel - jeg sjekket ikke priser o.l før jeg postet

Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:17   #29
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg begynte å bla igjennom litt etterpå, og vel - jeg sjekket ikke priser o.l før jeg postet

Adressen forteller vel noe om prisnivået?

Gammel 30-07-08, 18:35   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger en kombinert kjolebutikk og frisørsalong (!) i Akersgata, vis á vis Trefoldighetskirken, sånn omtrent. De har mye fotsidt, i hvert fall.

Er det den Mimmen snakker om også, kanskje?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:49   #31
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Agape var morsom. Jeg prøvde å se for med Tinetoff i de ballkjolene, og måtte humre. Denne f.eks. med tiaraen selvfølgelig.

Hva syns du Tinetoff?

Veldig meg. Det er faktisk meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:51   #32
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Veldig meg. Det er faktisk meg.

Jøss, heter du Hærland?
Skikkelig fin kjole det der vel? Jeg som er god og rund, ville sett ut som en stor, saftig jordbærfromasjkake

Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:53   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kjenner ikke noen du kan låne av da? Det er jo ikke akkurat et plagg du kommer til å bruke så innmari ofte, regner jeg med? (Eller hvem vet).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 23:19   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Du kjenner ikke noen du kan låne av da? Det er jo ikke akkurat et plagg du kommer til å bruke så innmari ofte, regner jeg med? (Eller hvem vet).

Tenkte jeg på også.
Men mulig du er mer i slike selskaper enn meg.

Vet nettbutikk ikke var et alternativ, men her hadde de en del fine, og billige!! (og står mål og sånn)
http://www.christabellas.dk/pl/Galla...FQ8gQgodlSYUSQ

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 23:43   #35
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Blir det feil å foreslå Fretex? Jeg fant en fin fotsid selskapskjole der for et par-tre år siden (den på Grønland) med empirliv, rød med litt skinnende 60-talls mønster, i en passe stor størrelse... På Grunerløkka er de veldig flinke. Ser stadig vekk flotte lange kjoler der! Hvis du ikke finner en som passer helt perfekt, kan du jo benytte noen av skredderne rundt Torggata å sy den inn/om? Noen av de selger forresten også kjoler, når jeg tenker meg om.

Gammel 31-07-08, 10:22   #36
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Spør Glamourbibliotekaren!

Gammel 31-07-08, 10:27   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Mistenker at det er veldig riktig, FP og PK. Det er jo tre ting på en gang, er det mulig?

Nei, det er nok bare to ting - eller kanskje én. FP og PK er jo synonymer (og kanskje også "veldig riktig").

Jeg er ellers veldig spent på hva Toffen velger, og gleder meg til å se bilde! Det går an å ta en tur innom f.eks. Match også. Jeg har en helt enkel, fotsid finkjole fra Mexx som er kjøpt der til en tusenlapp (skjønt det var i julebordsesongen, så de har kanskje ikke den typen kjoler nå?)

Gammel 31-07-08, 14:46   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Du kan få låne brukekjolen min

Bare ta mål så syr svigermor den inn.

Men i trheim er det en sånn kjoebutikk som selger fine selskaps kjoler, som ikke koster all verden og "gammel kjærring"klær. Er vel noe sånt i Oslo og?
Sånn butikk har vi til ogmed på Mo, og i Bodø har de noe som heter Kjole salongen.

Sist redigert av Honda : 04-08-08 kl 13:00.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 17:22   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Honda: Zentrum mote?
Der har de mye fint.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 19:16   #40
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Honda: Zentrum mote?
Der har de mye fint.

Jau.

Der jeg skulle kjøpe "brudekjole" men den jeg villa ha hadde de bare inne i råååsa. For dne jeg hadde sett, å egentlig lagt av hadde de solgt Men skulle få god pris på de andre pga det. masse lekkert der

Emneord
kjole, kjolehjelp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.