Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hverdagsglamour?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 15:12   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hverdagsglamour?

Det er kanskje ikke helt dette du tenker på, men jeg får alltid et titalls komplimenter de dagene jeg greier håret før jeg går på jobb eller besøk. :hårsår sjuske med flokehår:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 18:10   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det er kanskje ikke helt dette du tenker på, men jeg får alltid et titalls komplimenter de dagene jeg greier håret før jeg går på jobb eller besøk. :hårsår sjuske med flokehår:

Supert. Jeg er hårsjuske.
Børste håret er kjedelig, med det resultat at jeg får nisseknute bak i nakken. Sist jeg var hos frisøren måtte hun ha i noe stoff + gre ut håret mitt før det kunne vaskes. Jeg nevnte at jeg plages med at det floker seg bak der, og fikk til svar at det gjerne blir sånn hvis man børster det sjelden ...

Avsporing, egentlig.
Synes jeg har mye hverdagsglamour i livet mitt. Selv med floker.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 18:32   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er også ivrig leser av den bloggen, men er ikke helt sikker på om jeg får til hverdagsglamouren alltid. Jeg sminker meg stort sett hver dag, bortsett fra nå om sommeren, men det har jeg gjort siden ungdomsskolen, så det føles ikke særlig glamorøst. Jeg bruker litt ekstra gode produkter i dusjen (dusjsåpe, peeling, frisørsjampo) og forsøker å få tid til bodylotion hver morgen, favorittproduktene er for tiden fra l'Occitane. Jeg bruker ofte kjoler og skjørt og høye hæler. Jeg unner meg selv et glass vin ganske så ofte, gjerne i badekaret. Jeg bruker aldri "hjemmeklær" som joggebukse (men det hender jeg tasser rundt i pysj etter et kveldsbad). Jeg unner meg av og til en ny CD, en ny bok eller et glossy magasin, jeg tenner stearinlys, jeg bruker en liten dæsj parfyme eller bodyspray hver dag.

Jeg går på den annen side svært ofte i jeans og T-skjorte, men egenpleien fører i alle fall til at jeg føler meg bittelite grann glamorøs. Det samme gjør forresten ekstra god kaffe om morgenen .

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.