|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg bruker alltid faktor. Og jeg har ikke hatt antydning til solbrenthet i hele sommer.
|
|
|
#24 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg har blitt ganske brun den siste uka, på båtferie.
|
|
|
#25 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Har fått fin farge, akkurat passe. Ligger ikke og soler meg, men sprader rundt i bikini når vi er hjemme eller på stranden. Med 3 barn nytter det ikke å ligge/sitte i ro, så man får fin farge over hele kroppen. Spesielt ryggen, siden strendene i Trondheim ligger slik til at solen stort sett er i ryggen når man kikker på havet. Og der er jo ungene, som man må passe på.
|
|
|
#26 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Det med faktor har faktisk vore ein vekkar for meg i år. Eg har i grunnen aldri brukt solkrem, for eg vert sjeldan/aldri brent. Men det verkar jo nesten som om ein vert brunare av å ha på solkrem. Men eg brukar alltid å sole meg ei stund utan faktor først. Vi får ikkje akkurat overdose sol og D-vitamin på min kant av landet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Nei, ikke i det hele tatt.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg har fått fin farge på overkroppen. Har gått mye i singlett i sommer. I det siste har vi også vært en del på stranden så nå kommer fargen på resten av kroppen, sakte men sikkert. Bruker stort sett solkrem om jeg skal være ute i sola lenge. I dag er jeg litt solbrent på magen fordi jeg kjørte en stund uten solfaktor for å få litt fart på fargen der....
|
|
|
#31 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Har faktisk fått en ganske bra brun-farge, enda sånn som jeg misliker å være i sola. Men med 4 dager på rappen med barna, så har en bare ikke noe valg. Men det var godt å bade da!
|
|
|
#32 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg har fått litt farge. Men jeg er skummet melk hvit der jeg ikke har fått noe særlig sol. Kler ikke av meg så mye, så jeg har godt med skiller. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja. Jeg er blitt veldig brun i sommer. På kroppen er jeg så brun som jeg aldri før har vært, faktisk. Og i fjeset ser jeg ut som et kart pga pigmentforandringer.
|
|
|
|
#35 |
|
Trapper opp igjen !
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Litt. Og så har jeg fått 29 knott- og myggestikk som jeg er allergisk for og har skrapt helt opp. Og øynene er fortsatt røde og må ikke sminkes i en uke. Dere kan tro at jeg ser lekker ut...
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Har faktisk fått litt farge. Ikke i forhold til andre kanskje, men i forhold til meg selv. Er nemlig blek og rødlig i håret, og er vant til å bare bli rød. Men det ser ut til at jeg har fått litt mer pigmenter etter at jeg fikk Mathias. Ikke har jeg vært svidd heller, har vært flink med å smøre meg med faktor 20.
|
|
|
|
#38 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg blir ganske lett brun, men gubben blir kjempebrun bare de melder fint vær. At jeg skulle finne en nordmann som blir brunere enn meg om sommeren!
|
|
|
|
#39 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg blir fort brun så etter to uker på Mallorca er jeg temmelig brun. Det er tre uker siden vi kom hjem nå, så en god del av brunfargen fra Mallorca er forsvunnet. Men de fine soldagene vi har hatt den siste uka er godt utnyttet (så godt det lar seg gjøre når man er på jobb til fire) så fargen er frisket opp litt igjen
|
|
|
#40 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Litt farge har det blitt, gutta og gubben ser derimot ut som de kommer fra en helt annen del av verden akkurat nå. De har vært på stranda daglig i nesten 2 uker. Ruska går med UVdrakt, men er jaggu ganske brun hun også.
|
![]() |
|
|