|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skummel mat
Nei den kan ramle av gaffelen og så har man hode litt rart så pang
|
|
|
|
#43 |
|
saftig
|
Sv: Skummel matJeg tåler alt og liker det meste. Jo særere, jo bedre. Det eneste jeg kan styre meg for er rå østers og blekksprut. Jeg bestilte noe i Italia som viste seg å være en salat bestående for det meste av blekksprutarmer med sugekoppene veeeldig synlige. Følte meg som Ernie som får servert mat av Effie. :urk: Frutta del mare var altså ikke så deilig. Jeg fant et par reker oppi der også, men jeg tipper at blekksprut var billigere.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skummel matDet er vel egentlig bare slimete mat jeg kan synes er litt ekkelt og skummelt å skulle smake på. Kommer i utgangspunktet ikke på noe som jeg ville ha nektet å smake på hvis jeg fikk det servert. Selv om det er mye jeg ikke ville ha bestilt på restaurant eller valgt å lage selv. Hvis noen har tatt seg bryet med å tilbrede det og servere det til meg, så synes jeg at jeg skal gi det en sjanse ved å smake på det. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skummel matDe tørka små marsvin eller hamster (som liknet veldig miniatyrmennesker) de solgte på et marked i Sør Amerika hadde INGEN i verden fått meg til å spise. Tror det var meningen å bare spise de som snacks, de var trukket ned over en pinne man kunne holde i handa.. FYSJ! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
flisespikker
|
Sv: Skummel matBrunost. (Men den er ikke farlig, den er bare vond, for å parafrasere slutten av et dikt jeg husker fra norskboken.)
|
|
|
#47 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skummel matRå mat kan jeg stå over. Biff er grei litt rå,men fisk og egg og alt annet rått, nei takk. Eller mat som stirrer. Man tar da av øyner (og hode) før man serverer.
|
|
|
#49 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#51 |
|
Teacher.
Sv: Skummel matJeg bøyer meg i støvet for alle som spiser alt! Jeg har alltid vært kresen, så på besøk hos andre, og med god oppdragelse fra hjemme har jeg mang en gang slitt meg gjennom diverse traumatiske retter...
|
|
|
|
#52 |
|
saftig
|
Jovisst.
|
|
|
#53 |
|
Teacher.
Sv: Skummel matOk. Skjønner!! Har nok vært så sulten at jeg har spist ting jeg ellers IKKE ville spist, ja! Men- ikke blekksprutarmer med sugekopper...
|
|
|
|
#54 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Urk, det er det verste jeg har hørt |
|
|
|
|
|
#55 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Skummel matJeg kommer aldri til å klare å smake på kalvhjerne, og den slags delikatesser. Saueøyne, og smalahove frister i liten grad. Tunge også er det et eller annet med som jeg ikke fikser. Slimete ting som fettrender i kjøtt, type fettsiden på andebryst, fettrand på kotelett
|
|
|
#57 |
|
Ustabil
|
Selv om jeg likte kokosteorien må jeg likevel protestere, for teorien vil glatt kunne overføres til ananas, og ananas er jo utrolig godt, til tross for et betenkelig, pansret ytre. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|