Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Elendig husmor

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 21:05   #81
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig husmor

Tsktsk...

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:07   #82
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Så deilig å se at man ikke er alene.
Jeg syns ikke det er ille å vaske, men det må jo ryddes i dagesvis først og det orker man ikke for ofte.

Uff nei, jeg burde ikke sitte her.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:08   #83
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ryddet, sparket tåa i en stol, bannet og nå drikker jeg vin. :velfortjent:

Jeg finner meg en annen tråd, så kan dere sjuskene bare sitte her.

Gammel 31-07-08, 21:10   #84
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg få melde meg inn i klubben. Planen i hele dag har vært å starte på prosjekt - striglet hus. Det er bare det at jeg skal bare... og nå får jeg snart besøk av venninne som har sett huset mitt betydelig verre. Så jeg finner jo ikke motivasjon av det en gang.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:11   #85
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Nevnte jeg at jeg får besøk i morgen?

Gammel 31-07-08, 21:14   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trengte ikke nevne det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:14   #87
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har akkurat shinet kjøkkenet og ryddet stua og gangen. I tillegg har jeg vasket litt klær i dag.

Det første var dog noe jeg begynte med for å få ut frustrasjon over mannebeinet.

Gammel 31-07-08, 21:18   #88
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært på IKEA i dag og kjøpt hyllesystemer til kjelleren så nå er mannen opptatt der nede resten av kvelden. Kanskje jeg skal kunne finne noe i den boden også. Til og med kunne gå inn i den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:21   #89
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har akkurat shinet kjøkkenet og ryddet stua og gangen. I tillegg har jeg vasket litt klær i dag.

Det første var dog noe jeg begynte med for å få ut frustrasjon over mannebeinet.

Hadde jeg begynt med det hadde det vært skinnende rent her.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:23   #90
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må huske kjøpe søppelsekker i morgen da. Siden jeg glemte det i dag og...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 01:04   #91
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Legg det inn i kalenderen på mobilen, så er du sikker på å ikke glemme det.

Jeg har vært flink etter at besøket mitt dro. Jeg har ikke striglet hus, det er en utopi. Men, det er utrolig hvor mye en halvtimes intensiv rydding har å si.

Gammel 01-08-08, 03:19   #92
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Denne tråden gjorde meg i godt humør. Vi må stå sammen, sjusker!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 10:43   #93
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ryddet stuebordet.

Burde vært gjort for lengst, men nå som de satte opp stilaser foran stuevinduene også, og jeg ikke har sånn superdekkende gardiner der, så måtte jeg bare rydde alt som kan sees fra det vinduet. Tror det kommer til å bli fint her uka som kommer. :spår:

Gammel 01-08-08, 10:45   #94
Joika
Pauset

Standard

Tror vi burde lage litt regler for oss i sjuskeklubben. Jeg innser at jeg har mye smårot og ræl liggende. Feks kvitteringer, embalasje av div slag osv. Ting som jeg burde ha kastet.
Tror jeg skal ha en dag i uka hvor jeg går rundt med en pose og kaster. Det er jo ikke så tiltak merker jeg...

Gammel 01-08-08, 10:50   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ryddet kjøkkenet i dag tidlig. Ikke spør meg hvorfor. (Bortsett fra at det selvsagt trengtes.)

Gammel 01-08-08, 11:10   #96
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tok ti minutter som ble til en halv time på badet i morges, og så tok jeg ti minutter som ble til tjue på guttenes rom.

Gammel 01-08-08, 11:13   #97
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flinke dere er! jeg har heldigvis en sambo som er flink, og sammen er vi ikke så halvgærne på å få ryddet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 11:14   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg tok ti minutter som ble til en halv time på badet i morges, og så tok jeg ti minutter som ble til tjue på guttenes rom.

Det er det som er problemet, vettu. Barnerommet er ryddig, og det er så usedvanlig sjelden at da tror sikkert jeg egentlig at da MÅ jo resten av leiligheten være ryddig også.

Gammel 01-08-08, 11:21   #99
Libra

Libra sin avatar

Standard

Det er jo ikke rart at jeg aldri kommer i mål. Jeg lager meg arbeid, massevis av ekstraarbeid. Sånn som i dag, har småpuslet siden jeg sto opp. Men, jeg har brukt over en time bare på å knipe visne blomster fra uteplantene. Greit nok, det er litt ekstra å ta etter siden jeg har vært bortreist. Men, i år må jeg virkelig notere meg hvilke uteplanter jeg IKKE skal ha neste år. Jeg gjør samme tabben hvert år.

Gammel 01-08-08, 11:21   #100
Joika
Pauset

Standard

Det er noe som er litt dumt da. Det er at denne stua er så svær at 1)det tat veldig lang tid å rydde opp 2) det blir litt sånn ekko-aktig her når det er ryddig.

Tiltak er 1) ikke rydde 2) kjøpe litt mer gulvtepper ol.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.