Duste-duste-duste Posten
Nå er jeg så skuffa. Vi fikk beskjed om at den nye Macen vi skulle ha var sendt fra MPX noen dager før vi dro på ferie. Satte foreldrene mine i sving så de skulle dra innom å sjekke om pakkelappen var kommet flere ganger, slik at pakken ikke ble sendt i retur. Men det kom aldri noen pakkelapp for henting. Vi ringte MPX i dag og fikk sporingsnummeret, og da fikk vi se at Macen var hentet i vår lokale post i butikk 19 juli. Da var vi i Spania.
Lappen har selvsagt aldri nådd oss engang, og jeg er sikker på at noen i posten har tatt den for å dra ut hit å stjele pakka. MPX sender vel kun ut PCstæsj. Nå fikk jeg kopi av underskriften til den som har hentet pakka. Joda, tror dere ikke det er Gandalf White! Han skal liksom være helten (jeg må jo le litt), det er lov å tenke litt når man leverer ut pakker. For å si det slik heter ikke mannen min Gandalf og ikke White, og hans navn stod på lappen. Men det er vel for mye forlangt å sammenligne signatur og det virkelige navnet, eller kanskje sjekke en legimitasjon?
Nå sitter det hvertfall en eller annen hobbitt og knatrer på vår sårt tiltrengte Mac! Buhu.
|