Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vingling på motorveien

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 21:11   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vingling på motorveien

Jeg har politiet lagt inn på mobilen - dvs. 02800 - ikke 112.

Gammel 02-08-08, 21:20   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har politiet lagt inn på mobilen - dvs. 02800 - ikke 112.

Takk for tipset!

Ja, jeg fikk litt dårlig følelse etterpå. Og jo lenger vi kjørte, jo vanskeligere føltes det å ringe. Jeg hadde ikke reg.nr (kunne jo tatt et mobilbilde mens vi lå bak den, kanskje!). Huff. Kanskje noen andre ringte... (tenkte sikker alle sammen).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:24   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at det må være greit å ringe, og jeg skal adopterer ideen til Veronal om å nummeret til politiet inne på mobilen. Jeg ville alikevel ikke ha ringt etter jeg hadde kjørt forbi, jeg tror det blir litt for lite info for politiet. Har de nummeret kan de vel finne eieren (eller rettere sagt hvem bilen er registrert på) og hvilken bil det er, så da har de litt mer å gå etter.

Gammel 02-08-08, 21:22   #4
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Det er vel politiet man bør ringe, og jeg har faktisk ringt de tidligere ang vinglete bil. Fikk bare beskjed om at de ikke hadde kapasitet til å gjøre noe med det da jeg ringte
Om jeg kjørte bak en bil som vingler såpass at jeg virkelig ble skjelven, ville jeg absolutt ringt politiet igjen. Ikke kun for mine og meg, men også for andre trafikanter det kan gå utover hvis det faktisk er en bak rattet som ikke har kontroll

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.