Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 22:16   #61
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg finnes forresten ikke fotogen. Det er få bilder av meg hvor jeg synes jeg ser bra ut.

Det er snedig det med hvor liten sammenheng det kan være mellom "penhet" og "fotogen-het". Jeg tror det har litt sammenheng med hvor symmetrisk man er, og dessuten med at noen er penest "i bevegelse", og kanskje ikke ser så pene ut når ansiktet blir stoppet i ett øyeblikk.

Gammel 02-08-08, 22:17   #62
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må forresten legge til at jeg synes de aller fleste, kanskje særlig damer, er pene eller i alle fall har noe pent ved seg. Det skal mye til før jeg tenker at noen er mindre pene.

Gammel 02-08-08, 22:17   #63
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Nei, jeg klarer ikke tro på det hvis noen sier de synes jeg er pen. Har alltid syntes at jeg er stygg og har dårlig selvtillit mht mitt utseende.

Må bare legge til litt. Jeg har dager da jeg synes jeg ser ok ut, kanskje litt pen. Men så husker jeg alle kommentarene jeg fikk i barndommen og mobbingen, og da tenker jeg at jeg må se feil; jeg er jo ikke pen. Altså; jeg har dager der jeg kan se meg selv i speilet og synes jeg er pen, men jeg stoler ikke på min mening, og er overbevist om at alle andre synes jeg er stygg.

Gammel 02-08-08, 22:17   #64
Albertine
Passiv

Standard

Noen sa en gang at de som alltid ble pene på bilder uansett, har en dårlig personlighet. Jeg har klamret meg til det i alle år.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:19   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må forresten legge til at jeg synes de aller fleste, kanskje særlig damer, er pene eller i alle fall har noe pent ved seg. Det skal mye til før jeg tenker at noen er mindre pene.

Jepp. ...og særpreg som ofte er noe av det man selv ikke er begeistra for, er ofte det som gjør et menneske vakkert i mine øyne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:20   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Noen sa en gang at de som alltid ble pene på bilder uansett, har en dårlig personlighet. Jeg har klamret meg til det i alle år.

Jeg går ut i fra at du kødder.

:har modellvakker familie:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:20   #67
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg går ut i fra at du kødder.

:har modellvakker familie:

Mange kjekke karer i familien min og. Lurer på om jeg har en singel fetter bla.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:23   #68
Nebbia
Passiv

Standard

Hvordan er det med dere damer der ute, normale eller mindre normale, hvordan er synet på dere selv?

Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg.

:sniker meg ut av tråden med en følelse av å være diskriminert og/eller ignorert:

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:25   #69
Albertine
Passiv

Standard

I dette tilfellet er du i høyeste grad diskriminert, Nebbia. Jeg beklager så meget.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:27   #70
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er det med dere damer der ute, normale eller mindre normale, hvordan er synet på dere selv?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg.

:sniker meg ut av tråden med en følelse av å være diskriminert og/eller ignorert:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:27   #71
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).

Gammel 02-08-08, 22:28   #72
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt greit å spørre bare damer, altså, men da syns jeg trådtittelen burde se veldig annerledes ut. :vanskelig:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:29   #73
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).

Gammel 02-08-08, 22:30   #74
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg føler meg ok på en god dag, men ikke veldig pen nei. Det er heller ikke så veldig viktig.

Og mennene her inne er selvfølgelig veldig kjekke.

Gammel 02-08-08, 22:32   #75
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes ikke jeg er pen, og sliter fortsatt med selvbildet, noe jeg har gjort i mange år. Det siste året har jeg slanket vekk 25 kg, men det har ikke bedret seg på grunn av det, jeg føler meg ikke penere, men jeg føler meg kanskje mer vel? Vanskelig å forklare. Pen er jeg ikke, men jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv, og det håper jeg hjelper på selvbildet etterhvert.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:33   #76
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Nei, jeg er veldig misfornøyd med meg selv. Det er slitsomt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:34   #77
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke utpreget pen, nei, men føler meg heller ikke stygg. Det er mye jeg gjerne skulle sett var annerledes i ansiktet mitt, men nå er det er nå engang fullt av feil og mangler...
Likevel har jeg dager da jeg føler meg ganske så pen (sånn som i dag - spør meg ikke om hvorfor) og dager da jeg ikke føler meg noe pen.

Men sånn gjennomsnittlig føler jeg meg relativt vel med eget utseende.

Gammel 02-08-08, 22:34   #78
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg synes ikke jeg er pen, og sliter fortsatt med selvbildet, noe jeg har gjort i mange år. Det siste året har jeg slanket vekk 25 kg, men det har ikke bedret seg på grunn av det, jeg føler meg ikke penere, men jeg føler meg kanskje mer vel? Vanskelig å forklare. Pen er jeg ikke, men jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv, og det håper jeg hjelper på selvbildet etterhvert.

Det kommer an på øyet som ser, vet du.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:35   #79
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)

Jeg er kommet så langt med meg selv at jeg synes selv at jeg har et vakkert indre, noe som for meg er det viktigste med et menneske. Utvendig synes jeg ikke at jeg er pen, men det er også uvesentlig for meg.

Gammel 02-08-08, 22:35   #80
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kunne veldig tenkt meg å svare også, men nå synes jeg trådtittelen hindrer meg i det. Jeg gidder ikke lage ny tråd, så dere får klare dere uten min input.

:sniker meg ut igjen:

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.