|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
flisespikker
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Det er snedig det med hvor liten sammenheng det kan være mellom "penhet" og "fotogen-het". Jeg tror det har litt sammenheng med hvor symmetrisk man er, og dessuten med at noen er penest "i bevegelse", og kanskje ikke ser så pene ut når ansiktet blir stoppet i ett øyeblikk.
![]() |
#62 |
intro
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg må forresten legge til at jeg synes de aller fleste, kanskje særlig damer, er pene eller i alle fall har noe pent ved seg. Det skal mye til før jeg tenker at noen er mindre pene.
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må bare legge til litt. Jeg har dager da jeg synes jeg ser ok ut, kanskje litt pen. Men så husker jeg alle kommentarene jeg fikk i barndommen og mobbingen, og da tenker jeg at jeg må se feil; jeg er jo ikke pen. Altså; jeg har dager der jeg kan se meg selv i speilet og synes jeg er pen, men jeg stoler ikke på min mening, og er overbevist om at alle andre synes jeg er stygg.
![]() |
![]() |
#64 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Noen sa en gang at de som alltid ble pene på bilder uansett, har en dårlig personlighet. Jeg har klamret meg til det i alle år. |
![]() |
![]() |
#65 |
|
Jepp. ...og særpreg som ofte er noe av det man selv ikke er begeistra for, er ofte det som gjør et menneske vakkert i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Passiv
|
Damer? Søren, dette var heller ikke tråden for meg. |
![]() |
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?I dette tilfellet er du i høyeste grad diskriminert, Nebbia. Jeg beklager så meget. |
![]() |
![]() |
#70 |
<*(((<
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
flisespikker
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å høre om hva mennene her synes/tenker om penhet, både hos seg selv og andre. Jeg lurer litt på hvor opptatt menn er av eget utseende i forhold til hva damer typisk er (og så kunne det selvsagt være interessant å høre hva dere tenker om damers utseende).
![]() |
#73 |
intro
|
![]() |
![]() |
#74 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg føler meg ok på en god dag, men ikke veldig pen nei. Det er heller ikke så veldig viktig.
![]() |
#75 |
Einsam
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg synes ikke jeg er pen, og sliter fortsatt med selvbildet, noe jeg har gjort i mange år. Det siste året har jeg slanket vekk 25 kg, men det har ikke bedret seg på grunn av det, jeg føler meg ikke penere, men jeg føler meg kanskje mer vel? Vanskelig å forklare. Pen er jeg ikke, men jeg har blitt flinkere til å ta vare på meg selv, og det håper jeg hjelper på selvbildet etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen?Jeg er ikke utpreget pen, nei, men føler meg heller ikke stygg. Det er mye jeg gjerne skulle sett var annerledes i ansiktet mitt, men nå er det er nå engang fullt av feil og mangler...
![]() |
#78 |
Teller ned
Det kommer an på øyet som ser, vet du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg er kommet så langt med meg selv at jeg synes selv at jeg har et vakkert indre, noe som for meg er det viktigste med et menneske. Utvendig synes jeg ikke at jeg er pen, men det er også uvesentlig for meg.
![]() |
#80 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
|
|