|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)Jeg synes forresten det i denne sammenheng er vanskelig (og forsåvidt også kanskje uinteressant) å skille mellom pen og velstelt. Jeg ser mange damer som jeg i utgangspunktet synes er veldig pene, som ved nærmere ettersyn ikke nødvendigvis har smashing ansiktstrekk, men som er sminket og stelt så de blir vakre. Der vel noe med å fremheve det som er bra, antakelig. Noen er virkelige gode på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Synes du at du er pen? (Bare damer får svare, mannfolk får lage en egen tråd)
Ja, hva "pen" betyr er kanskje ikke helt opplagt. Jeg spurte mannen, og han forbinder ordet "pen" med klassisk skjønnhet - altså en ganske snever definisjon, og definitivt smalere enn min. (For øvrig mente han at "penhet" var en nokså uinteressant parameter hva damer angår.)
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
![]() Sv: Synes du at du er pen?Nicole Kidman for eksempel er PEN. Prinsesse Martha Louise er SØT. :flisespikke:
![]() |
![]() |
#10 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Synes du at du er pen?
Jeg synes heller ikke hun er en stor skjønnhet av typen "kunne-ønske-jeg-var-som-henne", men da er vi jo tilbake til start: Hva er pen? Jeg kan jo ikke si at jeg synes dama er stygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?Herregud, jeg merker at jeg har litt prestasjonsangst bare for å svare i denne tråden
![]() |
#16 |
sangfugl
|
![]() Sv: Synes du at du er pen?
![]() |
|
|