Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes dere at dere er pene, Nebbia og Torsk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 23:24   #21
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere at dere er pene, Nebbia og Torsk?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg tror rett og slett vi må få se bilder .

For min del har jeg ganske nylig lagt ut bilde, så det så: http://foreldreportalen.no/forum/sho...14#post1078714

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er en misforstått sjel!

Alt er din feil! :titter ut på det dårlige været:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:26   #22
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har jo ingenting å sammenligne med! Jeg er en misforstått sjel!

Det hadde kanskje vært enklere om du ikke var så opptatt av å gjemme deg for oss hele tiden?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor gutta furter. Er jeg teit eller bare trøtt?

Gammel 02-08-08, 23:27   #23
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

De har mensen.

Gammel 02-08-08, 23:28   #24
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Alt er din feil! :titter ut på det dårlige været:

Ok, været tar jeg ansvaret for. Men resten, jeg nekter!

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det hadde kanskje vært enklere om du ikke var så opptatt av å gjemme deg for oss hele tiden?

Ok, jeg tar ansvaret for den også.

Alt er visst min feil likevel.

Gammel 02-08-08, 23:29   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor gutta furter. Er jeg teit eller bare trøtt?

Hvis du ikke skjønner det av deg selv, så vil jeg i hvert fall ikke si det! :kjerring:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:30   #26
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Hvis du ikke skjønner det av deg selv, så vil jeg i hvert fall ikke si det! :kjerring:

Definitivt hormoner.

Gammel 02-08-08, 23:32   #27
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg så heldig at jeg har møtt både Nebbia og torsk, og de er begge kjekke menn. Til alt overmål er de i tillegg både hyggelige og smarte. :sannhetsvitne:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:32   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nå torsken og Nebbia er riktig pene begge to.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:33   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det Heiko sa. Heiko er også nydelig.

Gammel 02-08-08, 23:34   #30
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er hemmelig forelsket i Heiko.

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:34   #31
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Heiko og Tinetoff bringer harmoni. Det var da enda godt.

Gammel 02-08-08, 23:34   #32
Albertine
Passiv

Standard

Forresten Pingis, så ikke jeg deg på biblioteket her om dagen?

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:36   #33
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Albertine bringer ikke harmoni.

Gammel 02-08-08, 23:37   #34
Albertine
Passiv

Standard

Albertine, the Disrupter of Harmony. (Ledsaget av skummel Star Wars-musikk)

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:37   #35
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg er sikker på at Pingis også er riktig så vakker. :strør om seg med komplimenter:

Gammel 02-08-08, 23:39   #36
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

For min del har jeg ganske nylig lagt ut bilde, så det så: http://foreldreportalen.no/forum/sho...14#post1078714

My eyes! My eyes!

Gammel 02-08-08, 23:41   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett Nebbia, men har sett flere bilder av torsken og synes han er en fin fisk.

Gammel 02-08-08, 23:42   #38
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har ikke sett Nebbia, men har sett flere bilder av torsken og synes han er en fin fisk.

Han er den fineste fisken.

Gammel 02-08-08, 23:42   #39
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg syns alle er vakre, jeg. :diplomatisk amøbe som ikke tør å si noe annet:
Ikke at jeg har noen grunn til å si noe annet, heller.

Gammel 02-08-08, 23:43   #40
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Tinetoff og Albertine:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.