|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser definitivt mest. Skriver mye mer på andre fora - her er terskelen høyere for meg. Jeg skriver mer i perioder når jeg har tid og føler meg inne i sjargongen, men det skal ikke mye til før jeg faller ut igjen. Nå har jeg i grunnen vært utfalt ganske lenge. Men jeg kommer ikke til å melde meg helt ut - som for mange andre er FP et fabelaktig oppslagsverk for meg. I går bakte jeg f.eks. en Harry Knøl-kake til eldsteguttens bursdag etter at jeg hadde vært så dum og latt ham se på bursdagskaketråden med bilder...
|
|
|
#102 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Det siste halve året har jeg så og si bare lest her. Det er vanskelig å gi slipp på forumet selv om man ikke har energi til å skrive.
|
|
|
#103 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser, men prøver å skrive litt, og finne "min plass" her inne. Eeeelsker matforumet!
|
|
|
#106 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser og leser, men ser at jeg nok kommer til å skrive en del når jeg kommer meg litt mer inn i FP. Det er jo virkelig et forum man kan trives med. |
|
|
|
#107 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Begge deler. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Mer skriver enn leser. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Har ikke lest hele tråden, så aner ikke om den er avsporet eller ikke.
|
|
|
#111 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Nå har jeg lest hele tråden. Så dere er lesere hele gjengen, altså? Hvem har så skrevet de over 1.084.503 innleggene FP kan skryte på seg?
|
|
|
#112 |
|
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?
Det må være disse automatiserte posteprogrammene som flere her visstnok er utstyrt med.
|
|
|
#113 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Definitivt en leser. Bryter en vane nå - pleier ikke å svare når mange (noen ) før har skrevet det jeg har på hjertet.
|
|
|
#115 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Leser nok mer enn jeg skriver, men skriver noe. Føler ofte på at mye glupt blir svart i trådene, og det jeg kunne ha sagt eller ment i tråden vil være dårlige kopier og oppgulp, og da ser jeg ikke noe poeng i å svare.
|
![]() |
|
|