Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 09:21   #81
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Nei.

Gammel 19-11-06, 09:22   #82
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Jeg er overbevist om at verden slik vi ser den (den fysiske verden) bare er en del av hele sammenhengen.

At den åndelige delen av verden kan oppfattes på ulike måter av ulike mennesker er ikke rart, men jeg er redd for å blir for bokstavlig når det gjelder slike ting. For eksempel tror jeg ikke helt konkret at de er bestemte personer, men heller at det har med energier å gjøre. Visse energier skaper bildet av bestemte personlihetstyper i våre menneskelige hjerner. Og når man skal snakke om slike ting, er det klart det er lettere å snakke om bildet enn om energien man ikke kan se/ta på.

Men hvis jeg skal svare i ett ord: Ja.

Enig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:22   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke på hjelpere og stiller meg bak Kasia.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:23   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Alle har hjelpere, men det er ikke så mange som ser dem. Jeg kan se og høre de når jeg selv ønsker det. Jeg må bare senke hjernefrekvensen, så kommer de, forklarer Moldestad.

Hvis JEG hadde sagt det, så hadde jeg definitivt blitt oppfattet som arrogant!

:tørker tårene:

- No. 4 -
Gammel 19-11-06, 10:31   #85
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror litt, tror jeg

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:43   #86
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper virkelig dere tviler like lite på folk som påstår de har blitt bortført av utenomjordiske. Samme sak forsåvidt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 10:48   #87
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvis JEG hadde sagt det, så hadde jeg definitivt blitt oppfattet som arrogant!

:tørker tårene:

Jeg lo høyt når jeg leste den setningen der jeg også. Og ja, jeg er ganske arrogant når det kommer til dette temaet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:55   #88
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det handler kanskje om at vi ikke kan så mye om det. Jeg tenker kun satandyrking når du skriver det ordet. Mener du satanisme som i "det finnes en Satan som herjer og ødelegger og starter kriger?"

I så fall tror jeg på det. Han sitter i det hvite hus og er høyst levende.

Skjønner hva du mener når man ser på hva han steller i stand. Men det er forskjell på dumskap og ondskap, selv om utfallet av de to kan bli veldig likt...

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:12   #89
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JA jeg tror på hjelper av den ene grunn at søstern til en kamerat av sambo (innvikla hehe), kan se alles hjelpere.. Hun fortalte engang sambo og en kamerat av han hvem som var deres hjelpere, og hun kunne umulig hatt den informasjonen hun kom med.. Så derfor tror jeg på det.

Gammel 19-11-06, 12:53   #90
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

JA jeg tror på hjelper av den ene grunn at søstern til en kamerat av sambo (innvikla hehe), kan se alles hjelpere.. Hun fortalte engang sambo og en kamerat av han hvem som var deres hjelpere, og hun kunne umulig hatt den informasjonen hun kom med.. Så derfor tror jeg på det.

Men hvem kunne sjekke at hun hadde rett?

Gammel 19-11-06, 12:54   #91
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hvem kunne sjekke at hun hadde rett?

Det var jo da de som ble påstått at de hadde hjelpere.. De visste jo hva som var rett..

Gammel 19-11-06, 13:14   #92
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo da de som ble påstått at de hadde hjelpere.. De visste jo hva som var rett..

Hvordan visste de det? Hvis de ikke visste det før hun fortalte det?

Gammel 19-11-06, 13:17   #93
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ikke overtroisk.

Gammel 19-11-06, 13:40   #94
Levic

Levic sin avatar

Standard

Hvordan visste de det? Hvis de ikke visste det før hun fortalte det?

De visste at de haded en oldefar med brune øyne og grått hår, de visste at han hadde vært død i noen år, osv.. Hun fortalte de ting om deres hjelpere som hun ikke hadde kunnet vite fra før, for de hadde aldri snakket med henne..
Litt dårlig formulert kanskje, men det er vel klarere nå?

Gammel 19-11-06, 13:42   #95
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

De visste at de haded en oldefar med brune øyne og grått hår, de visste at han hadde vært død i noen år, osv.. Hun fortalte de ting om deres hjelpere som hun ikke hadde kunnet vite fra før, for de hadde aldri snakket med henne..

Ja. Jeg syns generelt du formulerer deg ganske dårlig. Hvis poenget ditt er at vi skal forstå hva du mener uten å forklare opptil flere ganger. Det må jeg si.

Gammel 19-11-06, 13:47   #96
Levic

Levic sin avatar

Standard

Hun fortalte hvem som var hjelpere, og hun kom med info som hun umulig hadde kunnet vite... OM HJELPERNE...

Gammel 19-11-06, 13:50   #97
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mange i min nærmeste famile har fortalt hva de har opplevd og jeg tror ikke heller at de lyver, men jeg tror det er A)Noe som sitter i derers egne hoder og B) En rekke av tilfeldigheter.

Du får tro eller ikke tro hva du vil, men når tre forskjellige personer opplever det samme og den ene av dem overhodet ikke vet hva som har skjedd her da er det jo rart at det bare var i hodet. (dårlig formulert, har ikke tid til bedre formuleringer nå )

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:51   #98
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg tror. Jeg er oppvokst i et hus hvor det ikke er mindre enn 3 som går igjen, og jeg har opplevd masse rart.
Jeg har også blitt kontaktet av den ene hjelperen min, og det var ganske spesielt.

Gammel 19-11-06, 15:17   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg håper virkelig dere tviler like lite på folk som påstår de har blitt bortført av utenomjordiske. Samme sak forsåvidt.

Det er bare sunt å være litt skeptisk, men hvem er jeg til å sitte og fortelle at de lyver eller innbiller seg ting? Jeg tror forresten absolutt på liv utenfor vår planet og at de muligens har vært her. Om de har bortført mennesker aner jeg jo ikke og kan verken si at folk lyver eller snakker sant.

Gammel 19-11-06, 15:24   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg prøver virkelig å vise min bedre side her, men hvis noen hadde tippet på at jeg hadde en død oldefar med grått hår, hadde de hatt j&%lig store sjanser for å få det rett. Brune øyne er heller ikke noen stoooor risiko å ta. Vi har tross alt 4 av dem.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.