Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på hjelpere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på hjelpere?
Ja 67 38,29%
Nei 75 42,86%
Vet ikke 33 18,86%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 15:34   #101
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Jeg er faktisk blitt spådd en gang, av ei venninne av min tante. Hun kom med intime detaljer som ingen andre enn jeg og evt. min mann vet om, ikke min tante heller. Så hun kan umulig ha fått denne informasjonen av noen andre enn meg og min mann, og min mann har hun aldri møtt og jeg vet jo selvsagt at jeg ikke har fortalt henne det, hadde jo ikke engang møtt henne selv før "seansen". Jeg skulle også få barn i 2003, noe jeg lo litt av for jeg trodde det kom til å gå mye lenger tid før jeg ble mamma. Men i 2003 kom mitt første barn (jeg ble spådd i 1998). Litt morsomt.

Healing har jeg også vært borti, både jeg og min mor. Det er såpass sterke opplevelser at jeg VET at det er noe i det. Det er mye humbug der ute, men jeg vet at det finnes seriøse utøvere også. Har jo tross alt opplevd det selv.

Gammel 19-11-06, 15:51   #102
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hjelpere/engler... kjært barn har mange navn. klart jeg tror. Har jo selv opplevd litt av hvert selv.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:42   #103
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg tror på slike ting, men jeg skulle ønske jeg ikke gjorde det for det skremmer meg veldig.

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:59   #104
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg prøver virkelig å vise min bedre side her, men hvis noen hadde tippet på at jeg hadde en død oldefar med grått hår, hadde de hatt j&%lig store sjanser for å få det rett. Brune øyne er heller ikke noen stoooor risiko å ta. Vi har tross alt 4 av dem.

Var bare et eksempel. Hun kom med mye mer info enn det, men tror du ikke, så tror du ikke, og jeg gidder virkelig ikke prøve på å overbevise deg.. Sier bare hva jeg tror!

Gammel 19-11-06, 22:16   #105
Synneva
Nybegynner

Synneva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Eg trur på Gud men ikkje på direkte fysisk innblanding verken i form av englar eller andre hjelparar.

Synneva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:42   #106
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jepp!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:44   #107
Siv
Passiv

Standard

Ja det tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 23:47   #108
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Ja det gjør jeg.

Jeg spør ofte hjelperne mine til råds når jeg mediterer...........

Gammel 25-11-06, 23:12   #109
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg velger å ikke tenke på slikt,sier til meg selv at jeg ikke tror på det.Vil ikke tro på det.Alt slik må holde seg langt unna meg,jeg hadde ikke tålt det,rett og slett.Blir lammet av skrekk bare ved tanken.
Har hørt noe om at "de"hjelpere,energier,døde osv...bare viser seg for folk som kan tåle slikt,så da er det ingen fare for at jeg vil oppleve det.
Takk og pris.

Gammel 25-11-06, 23:17   #110
Tia
Fullverdig medlem

Tia sin avatar

Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178647

Tror du at alle har hjelpere?

Nei.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 23:42   #111
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke, men vet at mange klarer å hente krefter de ikke trodde de hadde i krisesituasjoner, er det hjelpere eller er det menneskets natur?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 00:23   #112
Lotta
Fullverdig medlem

Lotta sin avatar

Hvor: Midt-norge
Lotta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, jeg tror på hjelpere, eller ånder.

Lotta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 00:24   #113
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Ingen prater til meg, bortsett fra meg selv, og det er jo ikke alltid jeg er til like stor hjelp. Det som før var demoner er jo nå "schizofreni" eller "tvangstanker". Tor med Hammeren viste seg også å være noe helt annet. Ikke godt å si hva "hjelpere" er for noe...

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 00:53   #114
Arachnida
Nybegynner

Arachnida sin avatar

Arachnida har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gammel 26-11-06, 01:36   #115
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Tja? Jeg tror på indre kraft da - på den måten at noe inne i deg selv kan gi masse styrke i ulike situasjoner.

Nå håper jeg egentlig at jeg har noen hjelpere, og hvis de er der at de kan hjelpe meg alt de kan så jeg snart kan få meg en jobb

Gammel 26-11-06, 01:39   #116
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke hva jeg tror, så jeg svarte nei, men samtidlig er jeg litt åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord som ikke kan forklares,

Gammel 26-11-06, 02:43   #117
Saga
Nybegynner

Saga sin avatar

Saga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det gjør jeg.

Saga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 07:26   #118
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vel ikke på det, men en hjelper eller to hadde ikke vært å forakte

Gammel 26-11-06, 11:15   #119
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Ja, jeg tror det finnes ting mellom himmel og jord vi ikke kan forklare på en rasjonell måte.

Jeg har også opplevd endel uforklarlige ting som f.eks å drømme råtten lukt i forbindelse med dødsfallet til min bestemor (hun sto meg veldig nær), drømmer som skjer og en sterk intuisjon/magefølelse iforhold til hva som kommer til å skje. Jeg velger å tolke dette inn under kategoriene fantasi og livserfaring.

Og hvis jeg har hjelpere, har de iværtfall sviktet meg totalt den siste tiden...

Gammel 26-11-06, 11:57   #120
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det gjør jeg.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.