|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Brokkoli er bra for kroppen også i forhold til diabeteshttp://www.aftenposten.no/helse/article2577828.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brokkoli er bra for kroppen også i forhold til diabetesBrokkoli er vi alle i familien glade i |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Brokkoli er bra for kroppen også i forhold til diabetesI følge min venninne som har hovedfag i ernæringsfysiologi er brokkoli helt fantastisk. Den inneholder nesten alt kroppen trenger av næringsstoffer.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brokkoli er bra for kroppen også i forhold til diabetesDen gale mannen min liker ikke brokkoli. Jeg synes det er knallgodt, heldigvis. Jeg pleier å smørdampe den. Brokkoli med litt havsalt og mykt smør på er fantastisk.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Brokkoli er bra for kroppen også i forhold til diabetesBrokkoli er fantastisk og passer nesten til alt.
![]() |
Emneord |
brokkoli |
|
|