Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gleder du deg til OL i Kina?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 18:04   #21
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Gleder du deg til OL i Kina?

Jeg gleder meg ikke. Bryr meg igrunnen ikke.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 18:07   #22
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer nok til å kikke litt. Turn på så høyt nivå er fantastisk moro å se. Friidrett med norske utøvere og kanskje håndball/fotball.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 18:35   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

OL er kjedelig. Stuping og turn, lizzom?

Jeg kommer sikkert til å kikke på håndballen. Kvinnefotball, derimot...

Bortsett fra håndballen, den kommer jeg kanskje til å kikke innom.

Gammel 06-08-08, 18:44   #24
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gleder vi oss ikke til. (Dette ser ikke mannen min)

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 18:46   #25
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Nei, det gidder jeg ikke.

Gammel 06-08-08, 19:23   #26
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Skal dere følge med på OL, og i så fall hva er mest interessant?

Jeg håper det blir noen dopingskandaler. Det er alltid interessant. Ellers kommer jeg ikke til å følge noe særlig med.

Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:30   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg skal ikke følge med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:34   #28
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Det er alltid gøy med OL. Jeg er ikke glad for at Kina fikk tildelt OL, men nå når det engang har blitt sånn, så skal jeg følge med, ja. Jeg håper det blir vist mye ridegrener. Det er nok ikke så stort i Norge som i England, men jeg syns det er veldig spennende å se på.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:38   #29
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Trodde ikke det startet før den 14 eller noe sånt jeg da, så mye bryr jeg meg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:45   #30
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

OL er meg revnende likegyldig... Men jeg har fulgt med på den nedtellingen i Dagsrevyen helt siden i vår, og henger meg mer opp i at det nå virkelig nærmer seg termin for min del...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:35   #31
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Turn på så høyt nivå er fantastisk moro å se.

Ja, det er sant, det må jeg også prøve å få med meg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:38   #32
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg håper jeg får med meg noen håndballkamper, men det er jo så "dum" sendetid.
Skulle hatt ferie.

Damefotball, nei takk.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:12   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

OL er kjedelig. Stuping og turn, lizzom?

Jeg skulle til å si at det eneste som er verdt å få med seg av sommeridrett er stup og turn. Men nå tør jeg ikke, i frykt for å virke ukul.

Uansett bryr OL med svært lite. Og OL i Kina handler ikke lenger om idrett for min del.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:17   #34
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gleder meg ikke og kommer helt sikkert ikke til å se på. Hvis jeg mot formodning skulle sveipe innom noe kan det like gjerne bli stup, turn og synkronsvømming som noe annet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:23   #35
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Åå, er det OL snart

Gammel 06-08-08, 22:32   #36
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kvinnefotball, derimot...

Det er det eneste jeg kommer til å kikke litt på, da kusinen min er med og spiller.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:48   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle det ikke begynne 080808? Det har da ikke vært noen seremoni, har det? Men de snakket om at fotballdamene hadde vunnet noe i dag? :forvirret:

Gammel 06-08-08, 23:38   #38
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det har vært så masse styr med dette OL`et, at jeg er lei det for lengst. Ikke er jeg spesielt sportsentusiast heller, untatt :bare på skjermen, og bare når vi vinner"!!

Gammel 07-08-08, 00:06   #39
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg skulle til å si at det eneste som er verdt å få med seg av sommeridrett er stup og turn. Men nå tør jeg ikke, i frykt for å virke ukul.

Jeg kan godt være ukul sammen med deg, for jeg kommer nok til å se litt på akkurat disse to grenene. Jeg må selvsagt få med meg litt svømming (gammel svømmer), og så klart håndball. Men å si at jeg gleder meg vil være å ta i.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 03:07   #40
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skulle det ikke begynne 080808? Det har da ikke vært noen seremoni, har det? Men de snakket om at fotballdamene hadde vunnet noe i dag? :forvirret:

OL kan være kun 21 dager (vet ikke hvorfor, men en eller annen gammel greie?) så for å rekke alt måtte damefotballen begynne litt tidligere. Teit... men hvem bryr seg om damefotball? Men egentlig så skulle jeg ha boikottet hele greia, det er bare så *pr'%&-fristende å se på turn og stuping (manko på turn og stupetid på tv).

Emneord
ol, sport

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.