|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Penger i BulgariaNår vi tidligere har vært i syden (Kypros og Kreta) har vi alltid hatt med bankkort og kredittkort, og minst mulig kontanter.
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Penger i Bulgaria.Vi har vært to ganger på Sunny Beach (2005 og 2006), og har kun hatt med visa-kort. Synes det høres skummelt ut å kun reise med kontanter som skal oppbevares på hotellrommet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Penger i BulgariaDet hørtes ut som en fryktelig dårlig ide. Du får mye dårligere kurs ved å veksle der nede enn ved å bruke visa. Jeg ville hatt med to ulike kort og satset på uttak i minibank. Slik gjorde vi det da vi var i Bulgaria i fjor.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Penger i BulgariaVi var en uke i Albena i sommer, vi brukte kort i minibanken, men ikke på hotellet for å veksle. Om jeg husker rett, kostet uttakene 35,- Nkr hver gang, skulle en feks veksle inn 3000 norske på hotellet, kostet det 380! kr! Uaktuelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Penger i BulgariaVi brukte kun kort i 06 og. Ingen problemer verken med feil sum eller å finne minibanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Penger i BulgariaJeg kom fra Bulgaria for 3 uker siden. Jeg brukte visakort som ble oppbevart i safen på hotellet. Det ble kun tatt ut når jeg skulle ha ut penger.
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Penger i BulgariaVi vekslet 10000 nok til leva på flyplassen. Vi fikk god kurs. Når de pengene var vekk, så tok vi ut i minibankene der nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Penger i BulgariaHadde med bankkort som vi oppbevarte i hotellsafen, det var minibank på hotellet vi bodde på. Tok også ut litt Leva på Gardermoen før avreise. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|