Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Top Chef på TV3 nå

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 20:38   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Top Chef på TV3 nå

Det var faktisk min idé. Min idé. Jeg har sagt det mange ganger til mannen at det burde være et realityshow der man konkurrerer om å bli den beste kokken. Og så blir en og en stemt ut og sånn. Og så går et amerikansk tv-selskap og lager et show basert på min idé. Har jeg noen rettigheter? Royalties?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 20:42   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Top Chef på TV3 nå

Det er jo USA. Saksøk!

Gammel 07-08-08, 21:08   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det er jo USA. Saksøk!

:Planlegger hva jeg skal bruke alle pengene på:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:15   #4
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Hehe, god idè, da! Takk for det.
:liker å se på matlaging i alle former:

Kanskje like greit at det ikke var dette showet du hadde idèen til:

http://www.slice.ca/shows/howtomakelovetomywife/

Gammel 07-08-08, 21:18   #5
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Klart du skal saksøke.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:00   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

For ca 8-7 år siden sa jeg at jeg vil lage en vaskemaskin og tørketrommel i ett. Så kommer en eller annen dust og stjeler ideen min helt uten videre!

Saksøk ja. Det burde du gjøre!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.